Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt bekymret for hva det kan være, er kvalm og uvel og veldig slapp. Tror jeg skal ringe føden, men redd for å virke hysterisk. Kjenner at han sparker inni der. Noen som har kjent det samme, 5 dager til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 6 uker igjen til termin, og har begynt å bli kvalm igjen. Er del kvinner som får tilbake kvalmen på slutten.

Men som man sier, bedre med en telefon for mye enn en for lite.

Skrevet

Jeg var også masse kvalm den siste tiden før fødsel. Kastet også opp noen ganger. Ganske normalt å bli sånn mot sluttet. Dessuten så er det noen kropper som tømmer seg selv før fødsel. Altså kvinnen tømmer seg i begge ender før fødselen...

Skrevet

Har ringt og snakket med JM som sa at dette var normalt like før fødselen. Skulle bare ta det med ro og slappe av. Man føler seg alltid litt tryggere når man har snakket med en ekspert.

Skrevet

Jeg har litt over 2 uker igjen til term, og hadde den verste dagen jeg kan huske på lenge i går. Hadde vondt overalt i og rundt magen, vonde og hyppige kynnere, murring i rygg og enormt kvalm.Kvalmen har jeg ikke slitt særlig med siden for ett par mnd siden, men i går...! Jeg begynte å tenke på at det kanskje begynner å nærme seg, har hele tiden følt at det vil skje før termin..håper på litt før:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...