Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 34+ 0, og har som smått begynt å tenke på hva jeg skal legge i baggen, men når er det normalt å faktisk pakke den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når du føler for å pakke den:)

Skrevet

Tja... Jeg pakket i uke 35 tror jeg..

Er vel litt ettersom en føler det.

Skrevet

Tenkte jeg iallefall skulle skrive ned hva som skal ligge i den på en lapp i tilfelle mannen min må pakke den i full fart.

Skrevet

det kan nok sikkert være lurt, selv har jeg begynt på uke 39 nå, å begynte så smått å putte litt i baggen for 2 dager siden

Skrevet

jeg har terminen om 3 dager og har enda ikke pakket baggen. jeg bruker jo mye av de jeg skal ha med. dessuten så er det greit og ha noe å gjøre mens en går hjemme og bare venter på og få komme inn på sykehuset etter riene har begynt. Men jeg har skrevet opp alt jeg skal ha med på en lapp. o tilfelle riene begynner så veldig intens at jeg ikke klarer og tenke.

Skrevet

Jeg skal ikke pakke bag :)))

Har aldri hatt bag før, og tenkte ikke ha d nå heller.

Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med å pakke min bag og guttungens sekk, og er i uke 36 +4 nå... (sist fødte jeg når jeg var like langt som i dag og hadde ikke pakka noen ting...)

Skrevet

De andre gangene har jeg ikke pakka bag. Mannen min kom med det jeg tengte etter hvert. Vi dro jo med oss fotoapparatet i farten ut døra. Denne gangen har jeg tenkt å pakke bag. Tenker på hva jeg skal ha med. Har lyst til å prøve og få kjøpt noe dyr deilig såpe etc. og ha med. Så kanskje jeg kan føle meg litt frech på sykehuset etter fødselen.

Skrevet

Du kan jo føde for tidlig, så du trenger i hvert fall ikke å vente til dagen før termin... Forrige gang begynte jeg med å skrive en liste, og så begynte jeg noen uker før termin å pakke ting som jeg ikke kom til å trenge noe særlig før sykehuset (kamera, tøfler, joggebukse, ammetopp) + kjøpte inn et kosedyr til babyen, et sett klær, ekstra tannbørste, tannkrem, mascara, shampoo og balsam og la oppi. Ga litt ro og tilfredsstillelse og kos å gjøre seg klar - bygge-rede-følelse, nærmest... ;-)

Og da tiden kom for å reise på sykehuset, hadde jeg rier så tett at jeg hadde ikke hatt sjans til å pakke noe som helst.

Pakk når du føler for det, du.

Skrevet

Med førstemann sto den ferdigpakket i uke 33...

Nå er jeg i uke 36 og det ser jammen ut som at det kommer til å gå enda en stund før jeg får somla meg til å pakke den...

Pakk den når DU føler det er greit å ha den klar du!!

Husker med snuppa at jeg til og med syntes det var litt kos å ha den ferdigpakka... Det gjorde liksom ting litt mere "virkelig" og nærme...

Skrevet

Jeg kommer nok til å pakke min i løpet av uka som kommer. Har akkurat tre uker til termin på mandag så det kan være greit å begynne å tenke på det...

Skrevet

Jeg har 2 uker igjen til termin og har ikke pakket den ennå... Kanskje jeg burde det da? :-)

Skrevet

Har snart en dag til termin og har kun pakket ting til babyen, regner med det er tid å hive i resten når det skjer.. tror ikke noe skjer på en stund uanz:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...