snopy Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 det er ganske stort eller??hva har dere andre? legen synat det va litt stort, så skal til sjekk igjen neste fredag og eventuelt da til ny ul..... har vert stor hele veien... vil ikke føde en kjempe baby heller, men kanskje jeg er lengre på vei?? spennande....
nybakt_mamma Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 hmm er ikke det veldig stor...?! tok en amatør måling på meg selv her en dag, da kom jeg på ca29-30cm. har termin 2 dager før deg. men nå er jo ikke jeg noe ekspjert....
snopy Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2007 stort ja, akkurat d jeg synst selv.... med førstemann var sf-målet mitt 34 i uke 40... jaja, får bare pakke bagen og vente tenker jeg.... kynnerene mine på kvelden har gått over til svake rier synst jeg....hmhm, så.....
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 jeg er på uke 33.og er stor også,har vært hele tiden over kurva.lykke til
Gjest Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Hadde 35,5 i uke 33, det er stort, men synes ikke det er grunn til bekymring. Har vært like stor med de to andre og de var ca 4 kg når de ble født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå