Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Har jeg hatt en ma?? Jeg var på ul når jeg var 13+3, og da var alt fint. forstår ikke hva som skjer... Jeg ser på bilder av andre her inne og de er jo kjempestore...Jeg kan trekke magen nesten like langt inn som før.. Litt kul i bunnen. Har følt d har vært liv de siste dagene, men begynner sterkt å lure på om d kan være noe annet... Noen som har opplevd ma, eller vokst like sent i uke 16? Ikke for å være frekk, men kan dere som vil inn å si at "Jeg har vokst kjempe mye! Folk tror jeg er 30 uker på vei..." hver så grei å heller la hver å svare? D hjelper så veldig lite... Takk:) -førstegangs-
Anne-B. Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Mage min var sein til å komme fram denne gangen, jeg har ei datter fra før, men da poppa magen ut med en gang.. Vi bærer barna forskjellige, alle som en, det kommer an på kroppsforma det. Ei jeg kjente så ut som hun var 9 mnd på vei da hun var bare 6, svigerinna mi så ut som å være ved 5 da hun var i 9. mnd, så det er så forskjellig! Det du kan gjøre, er å kontakte lege eller sykehus om du er engstelig, så får du i det minste svar om du tror du har kjent liv, så har du nok det.
milly:) Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Hei du:) jeg vil bare si at det ikke vistes i det heeeeeele tatt på meg før uke 17.. og da kom magen til gangs...jeg har helt flat mage til vanlig, og fra 17 ble jeg gravid så det vistes!! ikke bekymre deg, magen kommer til slutt! vi er alle forskjellige! nå er jeg 24+4 og tro meg- Jeg har stor gravidmage!!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 ikke være å bekymre seg for, jeg er 18 uker på vei og har ikke fått mage , alle er jo forskjellige. har sagt det til legen og hun sier at det helt normalt, noen for mage i 20 ukene.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Med snulla så krympa faktisk magen i 2. trimester! Måtte vente til uke 20 og noe før den viste seg igjen! Kjenner ei som hadde MINDRE mage enn meg da hun var i uke 26 og jeg i uke 8!!! Så koselig at du har kjent liv da!:-)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 Tusen takk!! Er så veldig mange her med stor mage som er like langt som meg...og kortere... Dette hjalp veldig!! Da gleder vi oss videre;) Hehe.. Har alltid hatt liten mage jeg og, men da kommer den vel innen noen uker... Skal på ordinær ul til tirsdag, så da får vi jo vite d helt sikkert.. Disse sidene er utrolig gøy å sitte på, men jeg blir stadig redd for at noe galt har skjedd... Blir sikkert glad for at går sent når magen begynner å bli tung og alt blir ett slit... Tusen takk igjen:) hi
frida♥ Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 Dette er min nummer fire og jeg har det som deg. Ikke noe særlig til mage enda og er i uke 17. På morgenen er den bare en liten kul nederst og det er ikke lett og se. Men de kommer snart,- vær glad at det drøyer, det kan være et pes med stor mage!! Med førstemann husker jeg at jeg ikke hadde kjent noe mage før jeg lå på benken og skulle ha ultralyd - da var jeg i uke 19 og en liten kul stakk opp. Slapp av og kos deg med den lille kulen din!! (Jeg har også sett bilder av de store magene (i tidlige uker) her inne og blir imponert...)
Mamma til snart 4 Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 jeg selv har fått mage, ikke for å gjøre deg lei;) ei annen i klassen min er 23 uker på vei å hun er helt flat. . men baby har det kjempe bra.. nyt d så lenge du kan.. magen kommer. . jeg synes det er litt leit for jeg kommer ikke opp i en bukse lengre;( hehe.
TPM m/baby i magen Skrevet 21. april 2007 #9 Skrevet 21. april 2007 Med min første hadde jeg så og si ikke mage før jeg var halvveis. Nå er jeg 16 uker og er større nå enn i uke 20 sist gang. veldig individuelt dette, og med førstemann kan magemusklene holde godt igjen en stund. alt er jo mest sansynlig bra. Særlig siden du jo var på ul i uke 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå