Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Av og til når jeg har vært på do og tørker meg kommer det noe slags lysegrønne klumper på papiret, noen ganger ser de tørre ut og noen ganger litt slimete. Det er en slags mint grønn farge på det om jeg kan si det slik. klør ikke eller har noen andre plager i forbinnelse med det og det kommer og går. Er det noen som har hatt lignende og kanskje vet hva det kan være?
2jenter♥♥ Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 har av og til utflod med denne fargen, litt slimete
VinterSol+2 Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 det er nok bare utfloden som har klumpet seg litt, feks hvis den har ligget inne i skjeden din en stund (og det kan jo skje, opptil flere dager) før den kommer ut, kan den fort bli litt tørr og misfarget. ikke noe farlig i det.
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Hei hei.. vil bare si at jeg hadde det sånn som deg og måtte inn å ta en bakterie prøve.. viste seg at jeg hadde en infeksjon som måtte behandles... Ikke noe farlig men jeg har i tillegg en del kynnere og det kunne komme av denne infeksjonen.. Hadde jeg vært deg ville jeg sjekket det opp om det ikke gir seg.. Det luktet ikke noe og det klødde heller ikke.. så jeg hadde ingen symptomer.. Det var ikke noe farlig altså.. så du ikke blir skremt.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå