Gullemor Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Hei Mayken og Ina! Svarer deg her fra en annen tråd, jeg... ;o) Nei, du har nok ikke sett Ingvild. Jeg har ikke vært på treff i Drammen siden i høst en gang, men har jo hele tiden hatt planer om å ta en tur. Har forøvrig fått med meg at "Astronaut" har fått ei lita Ingvild, også. Er det hun som var med på piknik-/tapastreff i Elveparken i sommer? Håper alle dere drammenserinnene har det superbra og at vi sees igjen etterhvert! ) Tenker at vi prøver å komme på et treff snart. Dere møtes jevnlig, dere? Klemmer fra
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Ja det er bare å slenge seg med igjen Lenge siden sist.
Gjest Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Kjempelenge siden sist! Håper du slenger deg med på et treff etter jeg er tilbake da! (er utenlands) Har kjempelyst til å se vesla, har jo ikke sett deg med mage nesten engang! Hehe...
2nj♥ Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Hei Gullemor. Går det bra med dere? Sleng dere med på et treff snart ja, så får vi se din Ingvild også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå