Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Pappaen skal ha snuppa noen timer neste helg, og da må jeg pumpe meg... Men når skal jeg gjøre det? Det er 2-3 timer mellom hver gang hun spiser, og når hun er ferdig er jo puppen tom! Og hvis jeg pumper meg mellom måltidene, er det jo ikke noe igjen til neste måltid... (Hun er 5 uker om det har noe å si.....?) *lurer fælt*
snartmammapåny Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 hva med å gi mme når hun er hos pappaen, så pumper du deg mens hun er der og sparer det du pumper i frysen til nestegang pappa skal passe.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Vet ikke om jeg helt får til å pumpe på den tiden der. Skal til legen... Er en bit å kjøre, så det eneste jeg gjør er å sitte i bilen og hos legen :-)
nutri Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 antar hun drikker bare av 1 pupp til hvert måltid. Da kan du pumpe den andre mens hun drikker eller like etterpå. Etter 1 time er 50% fullt igjen. Etter 2 timer er det 75-80% fullt. Melken kan stå et par dager i kjøleskap, så du kan begynne et par dager før og samle opp evnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå