Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Hvis dere har det, har det stemt med det dem har sakt skal skje??
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Jeg driver med det selv på si, men er veldig nøye med å si at man ikke må ta det for alvorlig - dvs legge opp livet sitt etter det. Blir ofte overrasket hvor ofte ting jeg ser i kortene faktisk stemmer, og har fått mange tilbakemeldinger på dette også. Jeg spår ikke så veldig detaljert, da. Ikke sånn: du kommer til å reise med danskebåten om 3 mnd og der vil du møte en mørkhåret fyr med blå jakke som kommer til å ringe deg etter 4 dager med en god nyhet Som regel er de som kommer til meg opptatt av et eller annet som de sliter litt med, og spåingen hjelper dem til å få innsikt i hvordan de skal løse det. Resultatet avhenger i stor grad av hva man legger i det selv, så sånt sett er det nok mer psykologisk enn overnaturlig. Hjelp til å få bedre innsikt, kanskje. Likevel popper det ofte opp ting som verken jeg eller den jeg spår kan vite på forhånd, som faktisk skjer. Spådde både min egen og en venninnes graviditet, hennes var overhodet ikke planlagt.
Tamline Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 kan du se om jeg får før termin da? har sinnsykt mye kynnere! Og kanskje hvilket kjønn? Bare hvis du gidder ja:) Ingen som svarer på spå-siden.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Sorry, så detaljert som datoer og slikt klarer jeg ikke å spå Dessuten har jeg aldri prøvd fjern-spåing før...
Phoebe Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 Jeg og en venninne ble spådd om når vi skulle bli gravide i fjor sommer. Stemmte på begge. Hos meg fikk jeg beskjed om at jeg skulle bli gravid i august, noe som var veldig på kornet. Venninna mi fikk bare beskjed om at hun måtte holde seg edru på nyttårsaften. Hun har termin slutten av juli. Ganske skummelt at alt stemte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå