Gå til innhold

drømmer om at ting skjer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett flere innlegg om at folk sover dårlig om natten i dag. Slenger meg på den....sovner vanligvis når hodet treffer puta, men er oppe for å tisse, ta halsbrann-medisin (gaviscon), gå litt rundt for å myke opp ryggen, ta nesespray...mm.

Men det siste jeg sa til samboeren var at jeg kom til å føde i natt (på tull da...er 10 dager over og har hitt opp håpet). Og dermed fikk jeg ikke sove gitt! Var nok ut og inn av drømmestadiet, for jeg tror liksom at jeg kjente rie-liknende følelse flere ganger i løpet av natta. Eller så var det bare vondt i magen..?

I alle fall ble natten ganske rar, og jeg trodde liksom ting var i gang i dag morges. Men etter å ha ligget og kjent etter i en times tid gav jeg opp...

Går det virkelig an å drømme at man føder..hærregud! Det er desperasjonen som har skylda. Eller kan ting stoppe opp når man kommer seg på beina?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen går jo med uregelmessige rier eller maserier en stund før fødsel da. så ting kan jo godt være i gang, bare ikke kommet i system enda..

hehe.

skal krysse fingrene for at det begynner igjen utover dagen for deg jeg! :)

Skrevet

Slenger meg på den siste hilsen der om at du sikkert starter i dag..

Er selv 1 dag over termin i dag, men kjenner godt igjen dette med lite søvn, halsbrann, kynnere og menssmerter som er daglig dose og de går liksom ikke over i noe som helst..

Har selv trodd jeg har vært i gang disse to siste nettene, men har sovnet fra regelmessige kynnere på 6 og 4 minutter og våknet til INGENTING.. Sååååå utrolig kjipt assa..

Lykke til til alle og spesielt dere godt på overtid.. Selv kan jeg klare max 4 dager til.. hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...