Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Jeg har plutselig fått opp øynene for kaptein sabeltann is..!!! Det er så utrolig godt, slukker tørsten litt, og er kaldt og godt! NAM!!! Skal strax på butikken og kjøpe meg en eske!! ))))
Fallerifallera Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Aller mest har jeg lyst på søvn!! Sammenhengende søvn i mer enn en time av gangen, og ikke avbrutt av kynnere og doturer! Men det var ikke det du var ute etter kanskje, hehe..
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2007 Jeg spurte om hva dere har lyst på, og da er det jo hva du har lyst på som teller.. ) Håper du får slappe av og sove litt i dag,da, sammenhengende søvn i mer enn et par timer... Sov godt! )
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Jeg har lyst på karamellpudding, og soft-is.
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Spiderman is...nam nam!Blir helt blå på leppene og tunga, men det blåser jeg i! Er så deilig!
mamma`nmed2små Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 idag har jeg viiiirklig lyst å bli tynn igjen. er rastløs å irritert..å det er ikke gøy å vere når 4 åringen går her å har lyst å gjøre både det ene å det andre.. huff!!! idag er jeg VIRKELIG lei!!!
**My little Miss drama and I** Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 Har lyst at bebisen skal komme ut jeg... veldig utålmodig jeg som ikke har vært det i det hele tatt... Kunne godt tenkt meg en god pizza til kvelds også inn på føden etter det;-)... mmmm og iskald cola- litt små kvalm i dag!! gooo helg...
Hattifnatt Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 MÅTTE du nevne pizza?? Nå må jeg seff ha det, jeg også Ellers har jeg hatt kjempelyst på potetgull, men har så mye vann i kroppen at fingrene er helt stive - så salt bør unngås for min del. Satte nylig til livs 1,5 plate kvikklunsj, så usunnkvota mi for i dag er nok oppbrukt
♥Spirevipp♥ Skrevet 21. april 2007 #9 Skrevet 21. april 2007 Åhhhhhhh is!!!! Du kan ikke si slikt...har fått kjempedilla på sandwich isen jeg...den lindrer så fint mot halsbrannen også! Ellers så er jeg i ferd med å printe ut en cookies-oppskrift fra nettet....nam!
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 21. april 2007 #10 Skrevet 21. april 2007 Jeg har lyst på sånn Freia 1-2-3 sjokoladekake=) jeg lagde en i går men den er borte allerede ( med litt hjelp av samboer da ).=)
Mamma&LilleKrølle Skrevet 21. april 2007 #11 Skrevet 21. april 2007 hehe... bra det ikke bare er meg som liker sjokoladekake da. Lurer virkelig på hvor mye kake jeg har spist:p Og jeg kan spise myyyye sjokoladekake altså, NAM!! Men, de siste dagene har jeg vært ekstremt tørst. Så her går det ned på høykant av 'bestis-isen' (sånn "pushup".) Saftis med andre ord. At jeg ikke har kjøpt saftis tidligere, istede for å spise så store mengder med sjokolade som jeg har gjort. Så her er det is og sjokolade, uansett tid på døgnet. *hihi*
2småkrapyl Skrevet 21. april 2007 #12 Skrevet 21. april 2007 Har lyst til å føde.... Og trene!!! Er egentlig lat av natur, men nå kunne det vært godt å komme seg i form uten en diger mage som setter stopper for det meste. Og et lass med søte sommerjordbær med fløte kunne også vært deilig...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #13 Skrevet 21. april 2007 nei det blir nok sjokolade i dag også.hehe.har akkurat spist ostekake og en bolle med vaniljekrem og sjokolade oppi.nammmmmmm...
Nanna1976 Skrevet 21. april 2007 #14 Skrevet 21. april 2007 Jeg har usannsynlig lyst på salt og pepper potetgull...Prøver å spise litt sunt men ikke alltid like enkelt. Medn bake skal jeg, store, saftige kanelboller....Nam
Nickoline med 2 jenter Skrevet 21. april 2007 #15 Skrevet 21. april 2007 I dag har jeg nok en gang lyst på taco.Tror sambo er litt lei, men det blir det til kvelds her :-) Så tror jeg at jeg må kjøpe meg paprika bamsechips, den er så god! Og så har jeg lyst på 7 up brus og kanskje en stor slikkepinne... og hockeypulver. Godt det bare er lørdag en gang i uken! Jeg har ingen begrensninger jeg da :-)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. april 2007 #16 Skrevet 21. april 2007 Bananmilkshake! Og det skal jeg lage meg senere.
Sørland-snuppa Skrevet 21. april 2007 #17 Skrevet 21. april 2007 jeg må gjøre meg enig om at den spidermann isen er knall god. Blir litt flau når jeg kjøper den og spiser den ute.hehe. men i dag har jeg skikkelig lyst og grille sommerkotteletter og laks med bakt potet til og masse salat. nam,nam... Har skrevet melding til samboeren min og hinta.håper han kjøper det med seg etter jobb i dag. her er det litt kjølig, men strålanes sol. og vi spiser vel inne.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #18 Skrevet 21. april 2007 har lyst på sand som er på bilen... bare dra fingern etter bilen å sleike godt på den:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå