Gå til innhold

Whæ! I dag startet Mathias morran 06.30!!! Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viste at jeg kom til å måtte stå opp TIDLIG.. men jeg er virkelig ikke skapt til det! hehe ;) Pleier å samsove til åtte, ni. men i dag skulle han opp! Var super ivrig og "pratet" som en foss! =)

heldigvis for meg var det sambo som skulle ta han i dag! og jeg i morra! heh ;) ( tar en dag hver i helga.. ) =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihi, da jeg leste overskriften din overså jeg "hjelp", så jeg trodde du var glad for at gutten din hadde sovet lenge:-) Så feil kan man ta...

Her starter dagen 05-0530, og er heller ingen morgenfugl. Håper på SNARLIG bedring i soverutinene, for jeg er trøtt! :)

Lykke til i morgen tidlig da! :-)

Skrevet

hehe ;) Egentlig så er det helt greit å stå opp så tidlig..eller.. rettere sagt var jo forberedt på at jeg kom til å måtte stå opp tidlig når jeg fikk en liten en ;) og han sover bra om nattan så skal virkelig ikke klage;) Legger seg jo halv åtte, åtte;) så når klokka er halv syv har jo han sovet mange mange timer. ( var oppe to ganger på den tiden der.. halv tolv og halv fire.. + måtte gi sutten noen ganger rundt fem..)

men.. noen morgenfugl.. kommer jeg ALDRI til å bli =)

Skrevet

Jeg prøver å trøste meg med at det heldigvis er lyst ute, og at sommeren nærmer seg. Det er jo fint med fuglesang så tidlig om morgenen :-)

Men... Zzzzzz :-)

Skrevet

så sant så sant ;) Heldigvis er det lyst ute , sola skinner og fuglene kvitrer! =) Blir nok verre til høsten. Men det trenger vi ikke tenke på enda! ;) leeenge til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...