Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Er dere er jenter? Syns det er så mange på dette forumet som er kommet til uke 20 og forbi så føler meg litt "utafor". :-) Hvordan går det med dere? Fått mage? Kjenner dere noe?
Mor til en stor og en liten Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Joda, er herinne og titter hver dag :-) Magen er begynt å komme og tror jeg kjente at noe rørte på seg inne i magen for noen dager siden, men det er enda så tidlig, så er usikker på om det var babyen. Ellers er formen på opptur. Kvalmen er borte men er endel trett og sliten enda, men regner med det gir seg snart :-) Springer enda endel på do, men det gir seg nok snart det også! Er 13+1 idag.
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 22. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2007 godt det er noen her da Jeg har litt mage men det er ikke mye, gleder meg til den kommer nå.... Innimellom er den knallhard, særlig på kvelden. Er heller ikke kvalm mer, har vært lite kvalm egentlig. men er også trett og sliter litt med hodepine. Akkurat sluttet å fly på do om natten! Har du fått innkalling til UL? Ikke jeg... Er 13+5 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå