Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 I dag har slimproppen gått, hadde sex i går.. Har 11 dager igjen til mens termin og 26 til UL termin... Sist fødsel gikk unna på 3 timer, så er litt usikker på hva jeg bør gjøre:S....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Til mange så går slimproppen mange uker før fødselen og til andre så starter den et par dager etter.Er ikke så mye annet enn og vente og se.Er du jo usikker kan du jo ringe føden og høre hva de har og se.
hårsår Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Hei! Jeg hører egentlig til inne på Din Baby, men forumet er nede, og da titter jeg litt på sidene deres og svarer det jeg kan for å hjelpe =) Min slimpropp kom i 2 omganger. Første del kom dagen før termin på ettermiddagen. Morgenen etter (på termindagen) kl 08 kom det masse slim, og kl 14 gikk vannet. Du trenger ikke å gjøre noe så lenge du ikke har rier eller vannet har gått. For enkelte kan en gå gjerne i 14 dager etter slimproppen går. Lykke til, og velkommen inn på DiB etterhvert =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå