Gå til innhold

Neida, fødte ikke inatt alikevell!:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

I gårkveld var jo jeg SÅ sikker på at inatt skulle det skje. En helt merkelig følelse, men jeg var overbevist jeg. Har sovet maks 3 timer, fordi magen og babyen har vært helt rar. Og hver gang jeg våkna i løpet av natta, så var jeg lys våken og akkurat som at jeg venta på at det skulle skje..

Lurer på hvorfor jeg har fått det for meg altså. Men den følelsa har enda ikke sluppet taket. Men det kan ikke skje enda da, hvertfall ikke før etter neste helg;)

Jaja.. får vel bare vente å se om jeg er synsk da, eller om det er bare hodet (og kroppen) som tuller med meg. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær glad for at beibien ikke kommer enda, den har enda en del modning før den er klar for å komme ut. Selvsagt skulle en ønske at svangerskapet ikke var så langt, men det er best at ungen er ferdig modnet før den kommer ut, enn at en kanskje må være lenge på sykehuset med beibien, fordi den ikke er klar for å reise hjem... Prøv å finne på noe som får tankene over på noe annet, en hobby eller noe, og nyt resten av svangerskapet. Det er best for ungen å være der inne til ca termin,uansett... (så lenge det ikke er svangerskapsforgiftning eller no inne i bildet...) Lykke til! :))

Skrevet

Nei nei, misforstå meg rett!!;) vil ikke at ungen skal komme enda, for all del. Er ikke klar for det enda, dessuten er det endel oppussing her hjemme som må bli ferdig enda. Mangler f.eks kjøkken!! Men, det er bare det at kroppen min er så rar. Skal til JM om en halv time for sjekk. Hun vil utelukke at ikke noe er pågang.. Heh.. må innrømme at jeg gruer meg litt til den sjekken. :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...