Gå til innhold

Hater slike netter som i natt.... =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte ikke å sove...urolige ben, heeele tiden.....å når jeg nesten sovna, måtte jeg på do...!!

Å det er sååå ubehagelig å sove på kun èn side, så må jo snu meg...å det er stress pga magen er blitt stor, aargh!

Misforstå meg rett...er kjempe glad jeg er gravid, og elsker alt....men kunne godt sluppet slike slitsomme netter som i natt....heldigvis er det ikke hver natt! =)

Andre som har det slikt og ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.. 2 dager igjenn... på do minst 2 ganger. sambo er begynnt å snorke som bare det, sover veldig lett.. våkner hver gang jeg prøver så mye som å snu meg.. magen er jo ikke akkurat liten nå;-P..

men håper det snart er over, kan ikke huske sist jeg sov godt?!

Skrevet

Åh jeg kjenner meg absolutt igjen! Jeg er lysvåken jeg når vi legger oss, sambo sovner stort sett med en gang...kjedelig! Så ligger jeg der egentlig supertrøtt...men bare stirrer i veggen. Så våkner lillegutt i magen og sparker til det store maraton. Når jeg da har så vondt i hofta at jeg må snu meg, har jeg et lass av puter som må følge med for å støtte opp om både mage, nakke og rygg. Ligger jeg ikke høyt nok med hodet, får jeg sure oppstøt og halsbrann. Får kanskje sove noen timer, så må jeg opp på do...er garantert våken når jeg da skal legge meg igjen! Ligger å vrir meg, og gleder meg til å kunne sove på magen...og uten denne fordømte halsbrannen! Klokka 04.30 gadd jeg ikke mer og stod opp. Spiste frokost og så på animal planet....så sovnet jeg på soffaen litt, men har bare drømt masse og våknet med gjevne mellomrom. Uff! Jaja min kjære sa at mest sannsynligvis så er pjokken vår ute i løpet av de neste 14 dagene. Har termin om en uke....håper han kommer før!!! Gleder meg utrolig til det!

Skrevet

Sover ikke så mye mer om nettene nå nei.Ligger og ser i taket,prøver og finne ei stilling og føler jeg bruker helle sengen bare jeg skal snu meg på den andre siden,hjelper liksom med og løfte magen over på den siden jeg skal sove.Og når jeg endelig finner ei stilling så må jeg opp på do og så er det på`n igjen.Har fått så masse kynnere om natten også nå og litt ryggsmerter og alt det som hører til.Men slik er det vel på slutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...