AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Tårene triller for alt mulig rart.. Bare tanken på babyen min får tårene til å trille. I går var det Vilde på Hotell Cæsar (!) og ei lita isdanserinne på tv som fikk meg til å tute skikkelig.. :0) Mannen kikka på meg og smilte.."Du er så gravid, du!" sa han..hehe.
Gjest Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 ja enig med mannen din...masse hormoner som popper opp...hehe...)
m den lille Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Jeg syns hormongråten er helt grei, jeg. Er verre med sinnet som kan komme eller frustrasjonen over alt mulig. Ler litt av meg selv når jeg griner fordi jeg enten er sliten, reklamen på tv var så trist eller at muffinsene jeg lager ikke er gjennomstekt. Når jeg vet hva det er er det lettere å leve med. Vet ikke om samboeren er like enig alltid...
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Jeg er helt håpløs! Sikker på om jeg sitter og ser Postmann Pat kjører av veien så begynner jeg og grine! Såg et program på tv her en dag om en hund som plutselig døde...........og da var det verdens undergang her en stund! Gråt omtrent som om jeg skulle mistet en nær slektning eller noe!!!!! Nesten plagsomt til tider detta her..........hehe!
Love my kidz Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Er mer sjelden hos meg, kan gå en uke eller to mellom hver gråtedag. Men til gjengjeld flyter det over de dagene det skjer.. ;-)
linng23 Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 jeg har en sånn dag idag, uheldigvis for meg tror jeg ikke typen min helt skjønner det, føler jeg har lyst å grine hele tiden... frustrerende....
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 Jeg og har en slik dag i dag. Bare griner, har ikke sett noe dumt på tv eller noe. Nå er jeg alene hjemme og så langt er det bra. Blir verre når mørket kommer og det ikker er noe gøy å se på tv :-) Kan jo ta meg en tur på besøk til noen, men føler meg veldig usosial på disse dagene Ha en fin lørdags kveld jenter!!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 Jeg leste ett sted at de som sliter veldig med hormonene får en lettere fødsel. Da er kroppen skikkelig forberedt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå