Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd å miste denne uten å være gravid eller veldig tiiiidlig i svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har nok ikke den samme typen slimpropp når man ikke er gravid.... Denne dannes jo mer og mer underveis i svangerskapet...

Men det er vanlig å ha mye utflod/slim når man er gravid.. Så det kan vel kanskje føles sånn ut for enkelte...

Skrevet

har vi slimpropper uten å være gravide? Jeg vet ikke om jeg bør svare, men 2 dager før jeg mistet i høst, kom det uhorvelige mengder slim, som da slimproppen gikk da jeg skulle føde for noen år siden. Jeg forklarte det til legen i høst, at jeg mente at slimproppen hadde gått. Han bare fnøs av meg, men jeg hadde nok rett.

Men husk at det er vanlig med slimlignende utflod når man er gravid, og at slimproppen kan gå, men gjenopprette seg selv.

Håper ikke jeg har gjort deg urolig nå!

Skrevet

Det jeg hadde var en STOR (ja den var så stor at jeg nesten ble sjokkert, aldri sett sånt før, ikke en gang da jeg gikk gravid). Og den var blank som eggehviten og som en stor geleklump,kunne strekkes flere cm. Etter alt jeg har lest så må det være en slimpropp. http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=84605 Har pcos, tok siste ppille den 27 mars (Sluttet pga blødninger) og hadde sex forje torsdag.

Skrevet

Nei, man har ikke slimpropp når man ikke er gravid..Det kan selvfølgelig komme slim da også, men ikke en propp som når man er gravid..

Skrevet

Man HAR slimpropp hele tiden, det er for å beskytte livmor og eggleder,stokk mot infeksjon, hvertfall har jeg lært det i medesinlæren :) Dytter litt å håper noen har opplevd det samme her :)

Skrevet

dytt. Noen som har opplevd å miste denne like før mens eller en annen tid i syklusen etter el og vært gravid??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...