xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 For ca 2 år siden ble jeg konisert, altså, jeg fjerna en bit av livmorhalsen pga celleforandring. Den er derfor kortere enn gjennomsnittet i utgangspunktet... I det siste har j eg hatt mye kynnere og nedpress.. Så etter å ha lest tusen innlegg her inne om folk som kjenner på livmorhalsen sin, tenkte jeg at det var på tide og kjenne etter hvordan min var. Har kjent den mange ganger før jeg ble gravid. Og visst hva jeg var "på utkikk" etter. Men... Finner ikke no livmorhals jeg. Bare en masse myke greier innerst... ØH??!! Anyone???
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 har hørt at den trekker seg litt opp når en går gravid, om det stemmer hvet jeg ikke...men du kan jo ringe jordmor på mandag å høre om hun vil sjekke...hvis du ikke klarer vente til mandag så kan du ringe føden å spør om de kan sjekke..ikke bra å være bekymret..
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2007 Er ikke helt på tuppa, men tenker mye på det.... Bekymringens tid er viss kommet over meg til slutt alikevel. Håper det er som du sier, at den bare har "gjemt" seg litt. Ringer JM på mandag. Tusen talk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå