RockMyWorld Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Det kjennes ut som at jeg her noe i halsen hele tiden. Prøver å hoste å svelge det bort, men det hjelper liksom ikke. Våknet i natt av at jeg hostet så hardt at jeg bare måtte spy som aldri før (ÆSJ). Er ikke forkjølet, så lurer på om dette kan være en gravid-greie?!?! Noen?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Det er nok en gravidgreie ja... Jeg har det også sånn, kaller det halsbrann selv om det ikke brenner. Er nok lukkemuskelen fra magen som er påvirket av hormenene og er slappere, samtidig med at baby gjør plassen mindre. Prøv å ikke spise gjærbakst, vafler, fet mat ol før sengetid. Kjøp evt Gaviscon på Apoteket, det hjelper også. En ekstra pute under hodet er også en god hjelp for meg. )
RockMyWorld Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2007 Takk for tips. Det er skikkelig ekkelt, så håper det kan bli litt bedre nå.
mammaen te Noa:) Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 lå våken nesten hele natt med halsbrann og brystbrann. Måtte bare brekke meg å spy.. Skikkelig vondt var det. Føler også jeg har noe i halsen.. Får skikkelig mye slim i munnen når det står på som verst. (selvfølgelig om nettene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå