Gå til innhold

blir nok aldri gift jeg:-( sliter

Anbefalte innlegg

Skrevet

typen min vil ikke binde seg etter 7 års samboerforhold og 3 barn. Han sier han er glad i meg, men ikke elsker meg, og når vi krangler noe vi sjelden gjør sier han hver gang at jg er en mare og bo sammen med og det er derfor han ikke ville ha flere barn med meg eller derfor han ikke vil gifte seg med meg. Det sier han bare når vi krangler, ellers så er jeg god jenta hans.

Jeg fordrar ikke søskenbarnet hans og jeg blir SÅÅ sinna når hvis han nevner hu! Hvordan hun er? ååh, det er så mye og jeg er ikke den personen som klarer og "hate" en person, men akkurat hu der.....så i går etter at jeg for et par dager siden hadde planlagt bryllupet vårt, fant ut at jeg ikke kan gifte meg med han heller grunna hu, men er det riktig av meg? Jeg har vært så uheldig av valg av familie, så jeg veit ikke, klarer ikke å gå i fra han heller, er jo glad så glad i han + økonomien.

Når jeg leser innleggene deres der mannen deres har fridd til dere og hvor romantisk han er blir jeg litt sjalu og lei meg.....og tenker med meg selv: tenk om jeg kunne vært så heldig?

Jeg var 18 da vi ble sammen og føler meg enda ung selv etter 3 barn og jeg tenker stadig på og finne meg en ny type som kanskje er litt mer min type..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldri for sent å avslutte et dårlig forhold. Hvis han sier han ikke elsker deg ville jeg begynt å tenke på megselv mer. Jeg tror ikke barna heller er tjent med foreldre som er sammen bare pga dem. Jeg tror barn er lykkelige når foreldrene er lykkelige.

Skrevet

Sier min mann han ikke elsker meg, da er det finito! Da sende jeg han på dør. Du klarer deg alene!

Skrevet

Dette skjønte jeg ikke helt... Du vil gifte deg med han selv om han sier at han ikke elsker deg og at du er en mare å bo med?

Og så har du ombestemt deg ga søskenbarnet hans som du ikke liker?

Det får meg til å tenke at det å bli gift/bryllupet er viktigere enn hvem du gifter deg med og hvordan det går med forholdet ditt...

Skrevet

det innlegget det forsto jeg ingen ting av..

Skrevet

Hvis han ikke elsker deg, så er han vel egentlig ikke noe å spare på da. Du klarer eg nok bra hvis du går fra han skal jeg si deg. Det er utrolig hvor fint alt går bare du har troa selv. Jeg har selv vært alenemor med to barn, og vet hva jeg snakker om. Nå har jeg funnet mannen i mitt liv som jeg skal gifte meg med om 2 måneder. Jeg vet at han elsker meg, og jeg elsker han.

Hvis han til formodning skulle komme å si at han ikke elsker meg, men bare er glad i meg hadde jeg nok heller gått fra han. Vi har også hatt våre prøvelser, men vi har det jo veldig bra sammen. Alle krangler iblant, og det er jo bare sunt. Men, å kalle deg en mare og at du er håpløs å bo med osv. er å gå over streken.

Nei, ta bena på nakken og stikk derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...