Gå til innhold

Hvorfor er vi på dib og ingen andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører fler som sliter. Og har visst samlet seg en gjeng på bim. Folk kommer ikke inn. Men jeg er her. svarer på innlegg og. Ser det er fler her også. så rart! Er vi de heldige få utvalgte? Er vi spesielle? Er vi bedre enn de andre? Er vi superdibbere?

JAAA ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DiB er nede, får at domenet er parkert, men jeg har gullsmokken, har dere også det?

Har gått inn via BiM siden småtroll ligger tilgjengelig der også, hvis man vet hvordan.

Skrevet

Jeg har ikke gullsmokken.. Gikk inn via BIM:)

Skrevet

Samme her, men gjorde det gjennom gullsmokken:p (mine siste innlegg duppeditten)

Ser det ligger bøttevis med tråder på skravle der som alle de som ikke kommer inn:p

Skrevet

Har ikke gullsmokken så måtte gå inn på barnet mitt sin side for å komme inn på småtroll. Skjønte ingenting når jeg logga meg på, klødde meg i hode og prøvde å google meg fram til dinbaby i tilfelle jeg kom inn riktig den veien. Med en gang det er endringer så skjønner jo ikke jeg noe, er ikke den smarteste når det gjelder pc for å si det sånn.

Skrevet

Jeg kom meg inn via bim...noen har lagt ut en lenke sånn at vi andre også klarer å komme oss inn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...