Gå til innhold

Snufs akkurat nå er livet urettferdig.... :( Intimt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære kom for litt siden hjem fra en tur på byen med gutta, han pleier alltid å våre varm i bringen etter en øl eller 2, så nå er han i dusjen og tar seg en håndjobb.

Vi har ikke hatt sex på ca 2 mnd pga at jeg har vond bekkenløsning og sliter med langvarige og vonde kynnere etter sex, spesiellt ille om jeg får orgasme.

Akkurat i kveld er jeg av en eller annen grunn småkåt, og tanken på at den deilige mannen min er der i dusjen og koser seg gjør meg ikke mindre kåt...

I kveld skulle jeg gjerne ha trosset bekken og kynnere, er jo lørdag i morgen og ingen fare om jeg hadde blitt liggende halvinvalid mesteparten av dagen...

Men selvfølgelig er kroppen min helt vrang i kveld.... Jeg har fått et herpesutbrudd (for første gang på over et år, hadde nesten glemt elendigheten, grrrr), i tillegg har jeg ekle, vonde hemorider som ikke ser ut til å bli bedre (har brukt AlcosAnal i snart 3 uker), og som om ikke dette skulle være nok har jeg fått en kvise/abcess på innsiden av låret (dette er noe jeg pleier å få fra tid til annen)....

Så sex er desverre helt utelukket for meg i kveld..... usj.... livet er urettferdig..... snufs

Sitter her og trøstespiser iskrem rett fra boksen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. føler med deg. har det på samme måte. orker ikke ellers pga smerter i bekkenet og ryggen, og nå i det siste som jeg føler at jeg har overskudd til det, så kommer det masse hemorider og ekkel utflod.... drit greier. Begynnte med AlcosAnal for noen dager siden, og de er litt bedre allerede faktisk, men det skulle ikke så mye til eller. Før var de så vonde at jeg ikke sov om natten. men vi får trøste oss med at vi har bedre tider i møte.

Lyke til=)

Skrevet

Når bekkenet mitt verker, hjelper faktisk sex meg....merkeligt?

Blir faktisk litt bedre etterpå i bekkenet....hmm... =)

Skrevet

Huff da, hørtes ikke særlig bra ut, men jeg har et forslag som halvveis kan hjelpe!!!! Kanskje du kan gi han håndjobben neste gang? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...