Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Har så lyst til å ta meg en tur på byen og ta en skikkelig fest igjen, det er snart ett år siden sist! Jeg ammer, men det er egentlig ingenting i veien for at pappa'n er hjemme en kveld og gir flaske. Likevel har jeg vanskelig for å føle at det er greit, føler meg som en uansvarlig mor selv om jeg VET jeg ikke er det..... Noen som tar seg en tur ut en gang iblant?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Jeg tok en tur ut da jeg amma, og moren min passa på snulla, og ga henne flaske. Jeg fikk selvsagt litt spreng da jeg var ute, og måtte pumpe meg i et ølglass på do...veldig gøy! Nå er jeg gravid igjen, og har ikke mange venner som går ut, og er egentlig ikke vant med det selv, så det blir ikke så mange uteturer på meg, men hadde gått ut i blant hadde jeg ikke vært gravid uten å ha dårlig samvittighet!:-)
mai mammaen til to Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 jeg var på forspill her for noen uker siden... da var det over 1.5 år siden jeg drakk sist.... hehe..jeg orket ikke gå på byn... dro tidlig hjem..det verste var når datteren min våknet på natten og ville ha pupp...det kunne hun jo ikke få.... i 10 tiden fikk hun pupp igjen og hun var overlykkelig.. så jeg venter leeeeeeeeeeeeeeeeenge ti neste gang..hehe... det skal sies at datteren min aldri har tatt flaske da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå