Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 SENGA ;-) Natta jenter ;-) Pakkinga og strykinga tar jeg i mårra tidlig!!! PS: I mårra er vel dagen da Jojo konverterer over til B-menneske igjen og våkner kl 09.00 ;-)))
Gjest Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 natta =) håper jojo våkner som hun pleier,så du får pakka,hehe. du er litt lik meg du.hvorfor gjøre i dag,det jeg kan utsette til i mårra?? hehe.sov godt,og kos dere masse i mårra.jeg unner dere alle den turen .
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 Jeg er en liten fisk jeg skjønner du ;-D vel... liten og liten... HVAL var vi vel enige om ;-) Natta til deg også ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Bare så det er sagt - det er IKKE typisk fisken å utsette ting:-) Jeg hater nemlig akkurat det - og jeg er fisk;-)) ....sånn apropos sant:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 22. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2007 Bææææædiiiiiii.... Din jomfru i fiskeskinn (eller noe sånt!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå