Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Nå er det den 21.04 og for et år siden (utpå dagen vel og merke) så dro jeg inn til Ullevål på kontroll og fikk sjokk da de nektet meg å dra hjem igjen og attpåtil sa de skulle sette igang fødselen ;-))) DET hadde jeg nemlig aldri forberedt meg på... hahahaha Rart å tenke på hvor fort dette året har gått.... Husker det bittelille nurket... og nå er hun blitt et stort lite pøbelfrø ;-))) http://www.dinbaby.com/forum/thread/4826167
TORO-husmor Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Ja, tida flyr! Gratulerer med ettårsdagen! :-) Her er det drøye tre uker igjen til den første bursdagen. Snodige greier. Permisjonen er over og alt... Synes ikke det er lenge siden jeg vagget rundt med gigamage og brukte flere minutter på å få på meg skoene.
Gjest Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 så morro å lese det da ) var aldri på den sia jeg.turte ikke.for det sto jo for di over 35år....å jeg var bare 34.....hehehehe =0) men ser dere alle kjenner hverandre fra før her =) så nå er det snart bursdag i huset? det tenker jeg blir stas ja.
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2007 Ja ble helt grepet av minner jeg :-) Måtte lese de andre trådene om Jojo's ankomst til denne verden ;-) Har liksom fortsatt sånn som det begynte... Mye stress ;-))) Natt til søndag kl 03.39 er hun 1 år ;-)))
Gjest Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 fryktelig å tenke på at jeg ikke gikk inn på den sia der da!!!! men jeg var så fersk på bim at....... tenk at det snart er et år siden da =) jeg mimrer jeg å egentlig.snart et år siden vi var å viste svigermor ul bilde av jr....det ble ikke helt som vi trodde nei.men den gang da. skal du lage prinsessekake da??? må vel bli det vel??
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2007 Jepp kake må vi lage!! Tenkte hun skal få spise litt kake selv også ;-))) Med videokameraet på!!
Natteravnen* Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 Litt forsinka gratulasjon til ettåringen!!!!!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 22. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. april 2007 Også var det dette svimehue av ei mor den stakkars ungen har.... For et år siden så fødte jeg Jojo natt til søndag... I ÅR er det natt til mandag!!! Så Jojo er 1 år i natt ;-))))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 Grattis kjære Bæibi og Jojo!!!!!
Gjest Skrevet 22. april 2007 #10 Skrevet 22. april 2007 hehehe,ikke lett å holde orden på riktig alt vet du =) men feiring 3 dager til ende for prinsessa,det er vel som det skal være ;o) grattis med snaaart 1 år gammel snuppe =0) hipp hurra !!! =0)
Natteravnen* Skrevet 22. april 2007 #11 Skrevet 22. april 2007 He-he, då var det ikkje forsinka likevel, bedre tidlig enn aldri får vi sei! så det er den 23. då?
Babyonboard ;-) Skrevet 22. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. april 2007 og ifjor klarte jeg å sende ut tuuuusen mld til venner og bekjente med teksten; Jenta kom i natt kl 0409...... Ja hvor kom DET klokkeslettet fra liksom???? Sambo måtte opplyse meg tilslutt om at jeg drev med feilinfo da en av kompisene ringte (en som sambo hadde pratet med) og lurte på hvem av oss som var høy på lystgass... Oh well ;-)))
Babyonboard ;-) Skrevet 22. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 22. april 2007 fikk jo rett med ni over ett eller annet.... litt svinn må man regne med liksom ;-)))
Reveenka Skrevet 23. april 2007 #16 Skrevet 23. april 2007 Tenk så fort tiden går! Svosj, så er det første året gått i rekordfart c",)!!! Gratulerer med ettåring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå