Gå til innhold

Påmld for August og September mager. Torsdag 24.mai kl 19.00 Harbour Cafe.


♥Rime♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hadde tenkt å komme, men får mamma tilreisende akkurat den dagen :-)

Men si fra neste gang, så kommer hvertfall jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS... kan ikke noen sette det opp som BIM treff i linken overfor. kunne gjort det selv, men kan jo ikke komme .Da kommer den opp når en søker på treff i Stavanger. Jeg hadde aldri sett linken om ikke jeg hadde sett noen som etterlyste treff.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei=)

 

Jeg kunne gjerne tenkt meg å vært med, men kommer ikke hjem til Norge før 31.mai..:/

 

Men er veldig gjerne med ved en senere anledning=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har satt opp feil dag, hehe.. neida..

skulle så gjerne ha vært me, men ska på tur me Gamle Salten å spise reker med jobben den dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke før nå jeg ser at du har lagt den ut her og, har reagert på september-forumet.

Jeg er som regel kun innom der.

 

Hvor finner jeg Harbour Cafe egentlig? Og hvordan kjenner vi hverandre igjen?

Det er fortsatt litt usikker om jeg kommer (gi beskjed hvis dette er noe problem - jeg kan vente til neste treff og). Mannen min er i Oslo om kommer hjem sen ettermiddag / tidlig kveld, så satser på at han er hjemme før jeg skal gå da.

Men jeg er i nokså dårlig form :-(( Ble 100% sykemeldt igår i noen uker fremover pga at jeg er veldig trøtt og ikke klarer jobben :-( I tillegg har jeg blitt forkjølt igår og jeg merker at det blir bare verre etterhvert som dagen går nå :-( Æsj...

Har veldig lyst å treffe dere ikveld, men går det ikke så går det ikke !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... ser nå at det er i MAI dette skal være, vet ikke hvorfor jeg tenkte det skulle være denne uke på torsdagskveld ;-))

Da var det jo bra jeg ikke kunne allikevel da... tenk om jeg hadde stått der å ventet på dere ;-)

Jeg er i nokså dårlig form, og hadde masse hodepine og var trøtt igårkveld, så kom meg derfor ikke ut til Stavanger (heldigvis).

Men vi prøver i mai ;-))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vil gjerne være med på treff. Har termin 15. august. Har tidligere startet en tråd her, der jeg har etterlyst treff for augustmager. Håper dere som svarte på den tråden melder dere på her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei anonym! Jeg kjenner heller ingen! Hehe og synes også det er litt ubehagelig å møte mange mennesker som jeg ikke kjenner. Men det er jo likt for oss alle. Tror de fleste føler det slik. Og at du ikke har vært aktiv betyr ingenting!!

Jeg håper du vil komme!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg komme, eg!

Kjenne heller ingen her, men me skjønne vel kem me e. Det e bare å leida itte de andre med mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har egentlig kveldsvakt, men tror kanskje eg kan klare å bli flytta te dag. ska gjør ein innsats:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, melde meg og på! Har aldri vært på sån ett treff, men det hørres jo skikkelig kos ut :o) Kjenne ingen eg heller... ;o)

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at så mange har meldt seg på :)

 

Nei tror ikke du er alene om det, hehe..

Det er bare å hoppe i det og tenke på hvor godt det vil kjennes etterpå. Da er sikkert alle glade de gikk! :)

Hører jo på alle de andre som har vært på treff hvor gøy de har det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippa akkurat over fra oktober til september jeg:) Så da håper jeg at jeg kan få leke med dere :)

 

Blir gjerne med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...