Sørland-snuppa Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Hvis jeg stresser meg veldig opp, får jeg ofte mensensmerter i magen. Jeg er oppe en gang om natta og må på do.Oftest seint på natta. mellom 3.30 og 5.30 som regen (heldig sån egentlig) men etter hver gang jeg har vert på do da og legger meg igjen, så får jeg skikkelig vont i nedre del av ryggen og magen. det er en blanning av skikkelig sterke mensensmerter og av og til en veldig brennanes følese. det er så vont at jeg ikke orker og bevege meg. Har ikke det når jeg er på do om dagen. Synes dette er veldig merkelig. de to første gangene, var jeg sikker på at det var rier som hadde begynt. Når det ga seg. lå jeg bare og ventet på at en ny skulle komme, men det gjorde det aldri. er det noen flere som har opplevd dette? eller noen som har hørt om det? Kan det bare være fordi blæra har vert så full og det er så trangt inni magen og at det letter på trykket når jeg har vert på do? jeg har 4 dager igjen til terminen. og det har vert slik i ca 3 uker tror jeg. men ikke hver natt. det er kun nå den siste uken.
**My little Miss drama and I** Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Hmm har hatt noe sånnt jeg å.. Må på do som regel kl 04 eller 05 og 06;-P... hadde en periode at når jeg var på do gjor det kjempe vondt når jeg røysa meg og når jeg la meg sånne mensmurringer... Trudde det skulle skje noe videre da ,men neida;-P Vet ikke hva det kommer av ,men sikkert ikke noe farlig.. vi er jo så nært terminen at kroppen gjør seg nokk klar **håpe håpe***
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå