Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 for å slippe å gjøre noe som man ikke har lyst til? og jeg HAAAAAAATER å pakke!!!! ;-)))
Karomamma Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Hva som helst! Man gjør hva som helst!! Men nå bare tar jeg meg en tur ut på verandaen og så legger jeg meg fra alt sammen. Det ørnær sæ i nok i morra Sees da!
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 I mårra i mårra men ikke i dag.... lalalalalalaaaaaa.... Men i mårra ER jo IDAG! uff..... hihihihihi
Gjest Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 jamen du...denne gangen skal du på spa !!!! da må du pakke vet du.å ikke skal du ha med dingsebomser eller noe sånt =) så,vær flink jente å pakk nå.så skal du få stjerne i margen av meg.hvis du er veldig flink,heheheh....=0o
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2007 Nei isj... Skriver liste heller, så pakker jeg i rasende fart i mårra tidlig ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2007 Oh never mind at det er noen greier jeg må lete etter ;-))) Hvor mye tid setter man av til sånt liksom???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå