Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 min samboer er 39 år og j er 33. vi har snakket om det å få barn. J ønsker dette sterkt og han sier han vil ha barn. men der stopper det. det er alltid j som tar det opp, han nevner det aldri. vi har begge jobber og dette er ikke noe hinder. j blir snart sprø av dette. j vil prate om det, se fremover, planlegge. hva sier dere til dette? hvordan var deres menn i forhold til planlegging og engasjement? vil han dette nok? av og til lurer j på om det vil bli noe barn uten at j står på og stadig tar opp dette temaet.. noen som vil dele med sine erfaringer og synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Han vil-du vil så hvorfor ikke bare lage en?trenger vel ikke diskutere det så mye?deres biologiske klokke tikker vel kansje også snart så hvis dere vis så slutt på pillen.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 nå er et slik at j mener man må være to for å få barn. j vil at han skal ville det like mye som j. j forstår hva du mener, at han kanskje rett og slett må 'vokse' på rollen etter at barnet er født. men j blir litt lei meg når han ikke viser noen iver etter å sette i gang.. ikke lett dette her.
Sussa jan 2016<3 Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 i erfaring e at det e ikkje enkelt å få mannen med på dette uten press fra kvinnens side, men når man har kommet så langt at man har begynt å prøve så e det ikkje så ille som de tror. Mannen min va jo godt forberedt da vi ble gravide(hadde prøvd i 1 år og 4mnd ) men alikevel ble han 60 % livredd og 40 % glad, når det va snakk om en nr 2 så va det han som spurte meg om vi ikkej skulle ha en til!!! så det e nok det å komme over skrekken (må si at førstemann hadde kolikk i 4 mnd i tilleg, og blir 2 år og 3 mnd da nr 2 kommer) Så det e bare å snakke myyyyye om det så skal du se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå