Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Sambo satte frem symaskinen og strykebrettet før han gikk og la seg............ Lurer på om han blir veldig overraska om de står akkurat der han satte de når han står opp i mårra tidlig....? not ;-)))
TORO-husmor Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Bare man venter lenge nok kommer ryddefeen. Og vips! Så er alt ryddet bort ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 Nei nei nei... Ikke rydde bort ;-))) Jeg skulle liksom ha BRUKT greiene FØR jeg legger meg ;-)))
TORO-husmor Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Åååå! Sånn å forstå... Da blir det verre ;-) Strykefeer finnes dessverre ikke.
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2007 Nei det skal være sikkert og visst! I så fall så har de glemt dette huset ;-)))
TORO-husmor Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Jeg er lærer. Og en gang sendte vi med Luciadraktene hjem til hver enkelt elev med beskjed om at disse skulle strykes og tas med tilbake neste dag. Da sa en av elevene: "Jeg tror ikke mamma har sånn derre strykemaskin, jeg". (Grunn til å anta at de ikke var så aktive med strykjernet der i gården, heller...)
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2007 *ler høyt* sånn er det i de moderne hjem ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå