Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Jeg spiser som en gris!! har mistet totalt kontroll nå når jeg ikke røyker lengre. jeg spiser aaalt for mye sukker og annen dritt mat. får så vondt i meg når jeg tenker på gullet i magen, men har mistet magemål og forstand. hvordan går det med dere der?
ninen Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 jeg spiser alt for mye snop, litt hver dag..Må vel skjerpe meg litt. Er redd for å få en stor unge, sikkert ekstra vondt når man er førstegangsfødende...
Mammapudding Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Litt opp og ned:) Noen dager er sunn mat det eneste jeg vil ha, mens andre dager vil jeg bare ha is og junkfood..må vel innrømme at det har vært flest dager hvor det siste har fristet mest i det siste..men samboern er flink å får i meg litt sunt også de dagene;) Har vært nødt å spise fisk(blæh) får å få desser;)
Lille Fugl Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Jeg er faktisk positivt overrasket over meg selv jeg Ganske lite søt og feit mat, jeg har bare ikke lyst på det. Altså, selvfølgelig tenker jeg "Ooooooh, sjokolade!!!" av og til, men det går vanligvis over før jeg kommer til selve søtsaken. Men kunne godt klart å dytte ned mer grønnsaker...
Gjest Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 spiser havregrøt til frokost hver dag,middag,og utenom det spiser jeg knekkebrød med forskjellig pålegg. prøver å spise frukt også,men er ikke så sulten for tiden. så blir det litt snop ca 3 dager i uken eller noe sånn. så er sånn sett ok,men skulle ønske jeg klarte spise mer mat...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 Jeg spiser som før bare mye mere. 4-5 brødskiver i slengen, så vanvittig godt.
Gjest Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 Jeg spiser 2 brødskiver til frokost...salat til lunsj....også blir det en is på dagen...masse frukt..har dilla på appelisner og jordbær....også blir det alltid kosemat på kvelden....! Men jeg passer på og ikke spise for mye..lever som før..for jeg tenker at jeg skal jo bli slank igjen en gang også..så tørr ikke og ta helt av...hehe...for har så lett for og legge på meg...!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 Er ikke så veldig flink om dagene er jeg redd.. Blir noe godt nesten hver dag, og det er litt ille..Men takket være mannen min spiser jeg grønnsaker og frukt og pga en hb litt i grenseland, blir det mye leverpostei på brødskiva og juice til..hehe..
Arwen* Skrevet 21. april 2007 #9 Skrevet 21. april 2007 Har faktisk lyst på mindre godt enn vanlig. Heldigvis. Spiser litt i helgene, men merker jeg blir fortere kvalm av godt enn før. Var kvalm hele fredagen pga. en litt for feit pizza fra Peppes f.eks..Tørster veldi på vann hele dagen og drikker masse vann med isklumper. Morrakaffen blir jeg også kvalm av, men må ha et par slurker etterfulgt av masse vann;) Spiser ellers normalt med masse grov mat, frukt og grønnsaker. Bare vegetarmat.
Gjest Ut på tur Skrevet 21. april 2007 #10 Skrevet 21. april 2007 Jeg spiser som før nå. Men sjokolade er ikke så godt mer. Ikke kjøttdeig heller. Drikker mer enn før. Men har klart å nesten kutte ut pepsi max Var ei her som var redd for stort barn og tøff fødsel. Ikke fordi det er noen hvilepute, men må bare fortelleom min mor som først fikk ei jente på ca 4,8 kilo (meg) og så en gutt på drøyt 5 kilo. Hun hadde to lette fødsler så det er ikke sånn at det er bare størrelsen som bestemmer
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 21. april 2007 #11 Skrevet 21. april 2007 Jeg har blitt litt for glad i godteri desverre.... spesielt sjokolade.... mmmm Ellers så synes jeg at kostholdet er greit, forsøker å få i meg litt av hvert og så glad i mat som jeg er for tiden så blir neppe det noe problem )
Mamman til Georg :) Skrevet 21. april 2007 #12 Skrevet 21. april 2007 Jeg spiser som jeg pleier jeg Har ikke dilla på noe spes, og heller ikke matlyst utover det jeg hadde før jeg ble gravid
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 21. april 2007 #13 Skrevet 21. april 2007 Jeg er blitt mye mer bevisst på kosthold etter at jeg har blitt gravid, spesiellt siden jeg har bekkenløsning og ikke kan trene som før.. :/ Jeg spiser sjelden snop og chips, bare av og til om lørdagskvelden. Ellers spiser jeg normalt sunt, drikker mye vann og prøver å spise en del frukt og grønt. Jeg har ikke fått dilla på noe enda, og har normal matlyst heldigvis.
SusyQ Skrevet 21. april 2007 #14 Skrevet 21. april 2007 Er mer sulten, men prøver å spise sunt, og få i meg minst 5 om dagen med frukt og grønt. Sånn så omtrent dagen min ut i går, er 21 uker: Frokost: 3 skiver grovt speltbrød med magerost, brunost og kalkunsalami. Et glass grapefruktjuice, og to glass skummet melk. Lunsj: 2 skiver grovt speltbrød med kalkunskinke, eggerøre av 2 egg. 1 glass eplejuice. Mellommåltid: Paranøtter og gulrøtter. Middag: F.eks wraps med kyllingfilet, salsa, mais, rødløk og røde bønner. Kveldskos når sukkersuget setter inn: Et stooort glass smoothie av Biola og frosne skogsbær kjørt i stavmikseren. Prøver å styre unna godteri, men nå som det er helg og salg på påskemarspian er det blitt et par stenger marsipan i tillegg, hehe ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå