Gå til innhold

Han skremte livet av mammaen sin! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kanskje litt lettskremt, men... Herregud, det skulle ikke vært lov å holde på sånn!

Guttungen skulle legge seg og jeg la meg ved siden av for å kose og snakke. Vel, mor sovnet.. he he... da jeg våknet stirret jeg inn i to SVÆRE øyne, kloss inntil meg. Holdt på å daue!!!! Lyset fra stua skinte rett på det hvite i øya, han så ut som en demon.. Grøss!!! Har gåsehud enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ahhaha sånn har Martin også gjort. Han har i tillegg senga si rett ved siden av min, så når han våkner om natta pleier han å sitte å stirre på meg. creepy ;)

Skrevet

Guuud, snakk om å skremme vannet av folk :)

Men er jo typisk unger da *knis*

Skrevet

Jeg har Nikolai i sengen ved siden av meg, og noen ganger når jeg våkner så ligger han og stirrer på meg! Så søt! Ser ut som alienøyne... Husker at vi lå og stirret på hverandre første natten på sykehuset, 2 store alienøyne som stirret og stirret og stirret på meg...

Skrevet

Jeg våknet en natt, av at datteren min på 10 år bare stod i dør åpningen å bare så på meg.. Hun stod å ventet på at jeg skulle våkne, slik at hun kunne få godkjenning til å få sove i sengen med meg.. Men jeg kvapp sånn, så jeg sendte henne rett på rommet i stedet.. Ble skikkelig skremt..

Og en gang våknet jeg av at sengen ristet.. Da hadde hun listet seg opp i sengen, uten at jeg merket det.. Og så lå hun å klødde seg, og da beveget sengen på seg.. Ble like redd da...:o)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hihihihi!:P Jeg gjorde det samme med eksen engang...han hadde sovna med snulla ved siden av seg, og så fløtta jeg henne til senga hennes, og la meg der hun hadde vært. Så åpna han øynene og fikk helt sjokk...stakkars trodde han skulle se lille, søte snulla, men så lå jeg der, og så sikkert ut som en zombie! Og lettskremte meg fikk jo like stort sjokk av at han fikk sjokk!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...