Gå til innhold

Bader alle ungene hver dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer. Ser det er mange som har bading som en del av leggerutinen.. Jeg bader ungene to ganger i uka. Babyen kan få et ekstra bad dersom hun bæsjer seg veldig ut eller har fått mye gulp i håret.

Hvor ofte bader ungene deres, da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin bada 2-3 ganger i uka når han var bitteliten, og etter han ble 6-7 mnd begynte vi å bade daglig. Han synes det er så utrolig artig og dusje nå, så da blir det en dusj hver dag.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Ikke hver dag i alle fall! Blir vel bare 1 gang i uka, eller mer 3 ganger på 2 uker.

Skrevet

Ca 1-2 ganger i uka. Hun er ikke glad i og bade og vi føler oss som torturister ver eneste gang hun skal bades.

Skrevet

Bader henne annen hver dag. Det er fordi hun gulper så mye.

Skrevet

Bader hver dag,men har olje i vannet,så vi ikke tørker ut huden hans.Føler at han må få et bad hver dag,for å holde seg ren.Dusjer/bader jo to ganger til dag selv,men ser jo det at det kanskje hadde holdt med annen hver dag å bade ham,men så liker han det i tilegg og det er dagens høydepunkt.

Skrevet

bader ca to ganger i uka, oftere ved behov. men prøver å begrense det for å passe på huden hennes, blir fort tørr

Skrevet

Eldstemann bader 2-3 ganger pr uke, han er 4,5 år og er en aktiv kar. Minsten har atopisk eksem og bader kun en gang i uka, hender jeg spyler av han i dusjen hvis det er noe spesielt i tillegg.

Skrevet

Lillebror på 2 mnd bader ca 5 dager i uka.

Han liker det godt og det er en delav kveldsritualet vårt. Han gulper også mye sånn at han får en del i håret og i "valkene " på hals og nakke..........

Storebror på 2 må skrubbes hver kveld om våren og sommeren da han er innsausa med søle og til og med kan klare å ha fått grus og sand ned i bleie i løpet dagen.............: )

Skrevet

Første baby skal bades hver dag.

Andre baby skal bade en gang i uka.

Tredje baby skal det tørkes støv av.

Jeg er nå på baby nr. 2.

Skrevet

her bades det hverdag så lenge vi ikke er på besøk. elsker jo å bade. blir så glad når han ser jeg tapper i vann

Skrevet

Junior blir mer våken av å bade så vi prøver å ta det litt før kveldsstellet. Han bades vel ca 2 ganger i uka, og av og til tar vi han med inn i dusjen i helgene for da har vi har litt bedre tid om morgenen. Ansikt, hals, under armer, hender og stump blir vasket hver morgen på morgenstellet.

Skrevet

Hei Mammaja 120107!

Jeg er også på barn nr to... :)

Skrevet

Maks en gang i uka (baby nr. 2). Er blitt skikkelig slappe, men helsesøster skryter av hvor fin hud han har, og at det er fordi han ikke blir badet for ofte. Man frarådes å bade ungen hver dag, tørker ut huden.

Skrevet

Hehe, den var bra=) Er selv på nr.2

Skrevet

Nesten hver dag. Hun er 10 måneder så det er mye søl. Hun elsker det så det endel av kveldsstellet =0)

Skrevet

datteren min har alltid bade hver dag..hun elsker det..

Skrevet

Mathias bader annenhver dag. Men bruker ikke så mye såpe greier. bare en liten dæsj i håret. Også smør jeg han litt med babyline lotion;)

Skrevet

Ingvild bader 1-2 ganger i uka. Vi bruker bare olje i vannet og shampoo til håret. Ellers når hun stelles, bruker vi kun klut med vann; både nedentil og ellers på kroppen. Vi har brukt salve på henne én eneste gang etter månedsskiftet jan./feb. (et lite bleieutslett som var borte etter bruk av salve på to stell), så hun har fin hud! Ingvild er forresten født 18. januar og er 3 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...