Gå til innhold

Synger for barnet og det sovner mye fortere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har styrt mye med jenta vår (snart 5 mnd), har måtte byssa i søvn hver kveld. De siste to ukene har jeg sunget rolig for henne etter siste pupp, sunget mens jeg legger henne ned og fortsetter å synge for henne en stund i sengen. Hun smiler, er helt rolig og avslappet og skriker ikke når jeg går ut fra rommet. Sovner av seg selv 19.15. Herlig!

Noen andre som synger mye til de små? Hvordan reagerer de på mammas sang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sunget de samme sangene til Martin fra han var nyfødt. Han har alltid likt det veldig godt, og jeg synes det er en god avslutning på en travel dag.

Skrevet

jeg synger også for sønnen min når han skal legge seg! han blir roligere av det han og! han er snart ett år og vi har sunget for han nesten hele tiden..

Skrevet

Jeg har alltdi sunget for sønnen min.Elsker sang og musikk og på dagtid,hvis han blir litt urolig,kan jeg bare sette på en barne cd til ham,så blir han mye roligere med en gang.Ja,gutten min blir rolig av sang.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hun roer seg alltid når jeg synger...hvis hun fremdeles gråter mens jeg synger så er det fordi hun er sulten. Slår aldri feil!:P Så hvis barnefar har problemer med å legge henne, så kommer jeg, og synger litt, og så sovner hun, eller ser om hun vil ha mat. For noen ganger så vil hun ikke ha flaska selv om hun er sulten før jeg har sunget for henne!:P

Skrevet

Jeg synger to sanger for småen min hver kveld.. Virker som han liker det.. Har ikke verdens beste sangstemme.. Så skal slutte å synge for han, den dagen han ber om det..=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...