Gå til innhold

Hehe, jeg må le av meg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter jo her da, med fire og en halv uke til termin... Og føler at ALT er tegn på at noe er igang. hehe..

Åh åh, sterke kynnere, tenk om jeg føder i natt..

Mensenmuringer blir til at: oi, tenk om hu kommer nå.....

hehe. jeg vet jo at jeg har flere uker til termin, men alikevell tror jeg at jeg kjenner starten på noe nesten hver kveld.

snakk om å være utålmodig a!!

fler som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det helt motsatt, tenker at det skjer nok ingenting før om 4- 5 uker når terminen begynner å nærme seg.

Har ikke vært særlig plaget med kynnere, kjenner bare litt "tak" i magen av og til. Kanskje lurt å legge inn tlf nr til føden på mobilen snart??

Skrevet

Åh gud, det nummeret ja!!!

TAKK! Det hadde jeg helt glemt. hehe..

Kanskje på tide å ha det klart etter hvert ja!! hehe

Nei seriøst altså, jeg tror jeg er i ferd med å føde nesten daglig her. hehe.

For noen av kynnerne er så harde og vondte at jeg bare sitter å hlder meg p magen å konser påå puste.. Men de gir seg igjen ja! Typisk. hehe

Skrevet

Trodde også jeg kom til å gå på overtid sist gang. Ble så paff da fødselen startet to dager etter termin. Tok i tillegg kun 5 timer fra jeg våknet til ungen var født, rakk så vidt frem til føden.

Tror det er bedre å gå å føle litt på det, selv om tiden går veldig sakte da.

Skrevet

Leste nettopp et annet innlegg om det her og synes det var veldig lurt! Nr står vel på helsekortet?

Her er det dårlig med kynnere, men har en glupende apetitt. Kunne spist hele dagen, blir vel å rulle til fødeavdelingen...

Skrevet

hehe. da kan vi rulle dit sammen. glad i mat for tiden jeg å for å si det sånn. iallefall lasagne er blitt en stooor favoritt og går ned på høykant i ett sett...

Skrevet

Har ingen klare favoritter, det meste går ned! Spesielt glad i Pepsi max med fersk sitron. Har også 4,5 uker igjen til termin.

Skrevet

Hehe, ler høyere jeg da, som er sikker på at det skal skje noe inatt:p

Jaja, er enten 34+1 eller 36+2, da jeg så og si har 2 terminer å gå ut ifra. JM vet heller ikke helt hva hun skal gå ut ifra. ;) Men jeg har jo uansett noen uker igjen, men uansett så er jeg liksom forberedt på at noe skjer inatt. heh. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...