Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Når dere spiser biff,er den gjennomstekt som en skosåle eller kan den være bittelitt rosa inni?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Heisann.Jeg spiser biffen veldig rosa.På biffkjøtt er det ikke farlig om den er rosa inni..Det er utenpå bakterier ligger..På kjøttdeig og annet malt kjøtt er det viktig å gjenomsteke.Pga at kjøttet er malt opp og blandet.Ikke godt å spise skosåle heller!He,He..
Love my kidz Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Jeg også ser ingen fare i at den er bittelitt rosa inni. Du har jo heelt sikkert god holdbarhetsdato og oppbevart det riktig, så jeg ville absolutt stekt den som du har lyst til =)
o7baby Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Jeh har tilogmed spist ganske blodig biff jeg... Håper det går bra:-/
m den lille Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Jeg spiser kjøttet mitt gjennomstekt uansett om jeg er gravid eller ei, det er sånn jeg liker det. Men det skal jo ikke være en skosåle da! Vet man hvordan godt stekt kjøtt skal stekes er det ikke så seigt. Men syns du skal spise biffen din akkurat sånn som du liker den.
prøvekluten+3små Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 svarte..hehhe,lyst jeg fikk på biff da! jeg spiser den og litt rød..for satnt som hun over her en plass sier,at bakteriene,de ligger utenpå,og om det er i norge,er det uansett liten sjans for å bli syk av denne bakterien..men paranoid som jeg er,så blir det bare gilde da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå