Gå til innhold

steking av biff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere spiser biff,er den gjennomstekt som en skosåle eller kan den være bittelitt rosa inni?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.Jeg spiser biffen veldig rosa.På biffkjøtt er det ikke farlig om den er rosa inni..Det er utenpå bakterier ligger..På kjøttdeig og annet malt kjøtt er det viktig å gjenomsteke.Pga at kjøttet er malt opp og blandet.Ikke godt å spise skosåle heller!He,He..

Skrevet

Jeg også ser ingen fare i at den er bittelitt rosa inni. Du har jo heelt sikkert god holdbarhetsdato og oppbevart det riktig, så jeg ville absolutt stekt den som du har lyst til =)

Skrevet

Jeh har tilogmed spist ganske blodig biff jeg... Håper det går bra:-/

Skrevet

Jeg spiser kjøttet mitt gjennomstekt uansett om jeg er gravid eller ei, det er sånn jeg liker det. Men det skal jo ikke være en skosåle da! Vet man hvordan godt stekt kjøtt skal stekes er det ikke så seigt. Men syns du skal spise biffen din akkurat sånn som du liker den.

Skrevet

svarte..hehhe,lyst jeg fikk på biff da!

jeg spiser den og litt rød..for satnt som hun over her en plass sier,at bakteriene,de ligger utenpå,og om det er i norge,er det uansett liten sjans for å bli syk av denne bakterien..men paranoid som jeg er,så blir det bare gilde da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...