Ane** Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Jaja, har ingen ting med aleneforeldre å gjøre da, hehe, men nå må jeg få ut litt sinne her... Jeg blir GAAAAAL av naboene... Og jeg blir det hver eneste fredag! Og nesten hver dag ellers å, men fredager er ett mareritt... Har en pakistnsk familie vegg i vegg her, og de er jo fra før av maaange. Bor 9 stykker vegg i vegg med oss og dørene smelles i konstant fra morgen til kveld! De går inn og ut og inn og ut igjen og det er jo INGEN av dem somklarer å LUKKE igjen en dør. Neida, dører skal vist KASTES igjen så HARDT man klarer for de av dere som ikke har fått med dere det.... Og når 9 stykker har en 7-8 smell med den hersjens døra daglig så blir det sykt mange smell altså....! Jaja, så var det fredag igjen, og familien skal ha besøk av heeeeele slekta. Hver fredag! (noe fast tror jeg)... Så da spiller de slåball på veien utafor her på ettermiddagen, gjerne i flere timer. Hoier og skriker til hverandre som står med mange meters mellomrom.. (men kan liksom ikke si noe på det, er jo lov å leke på veien på dagtid)... Men den jævla ballen flyr jo rett i husveggen min en million ganger! Og når de er ferdig er det ca 30 stykker til grilling på verandaen. NICE! De holder på enda! Og sånn har det vært siden det blei varmere ute... Snuppa sover med vindu mot verandaen dems så de holder jo på å skravle/synge/skrike/leke osv rett under hu. Åååååh, jeg blir så lei. Er ett mareritt å få hun i seng på fredager. Sovner som regel halvannen til to timer seinere enn vanlig bare fordi de skal bråke så sykt. ååååååååå.. sånn, da var jeg ferdig. hehe
WP-TLogPeanut Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Åååååååååååååååååå jeg vet åssen du har det!!!! Bodde på studentby vi,når tupps var liten baby :s
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Jepp,vet hvordan du har det!!!!! Har det samme problemet,de bor OVER meg!! Her starter aktiviteten kl 20.00 hver kveld,da er det klakking med sko,ballspill,hopping,tramping og skriking.Tv`en dems pleier å overdøve min tv lyd. De har fått mange klager av alle i oppgangen,men de hører dem bare i gangen...og lukter tisset dems ettersom de 5 ungene dem har tisser i gangen!!! Hva skal til for at sånne mennesker blir kastet ut????? (og ja,ville hatt det samme synet på dem hvis de var norske)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 jeg må bare legge til at jeg har også vært der. Vi hadde en nabo som bodde rett vedsiden av oss før. Ser ut som afrikaner, og snakker spansk. Dem har flyttet nå, men herregud... Før jeg fikk sønnen min, jobbet jeg som servitør på et hotell. Og da jobber jeg vanligvis fra kl. 14-04 om natten. Og naboene...dem var et mareritt. Kl. 10 om morran, hører jeg hu kona i huset åpner døren (drev sikkert å rydde) og spiller kjempe høyt musikk (spansk musikk), mens hun gnålte etter. Hver jævla dag begynte dem å spille musikk fra kl. 10 om morran. Spes om sommer. Noenganger får dem besøk av slekta, og da blir det bongotrommer og sang til laaaang utpå natta. Dem er 5 stk som bor i et 2 romsleilighet. Og dem bråker og hyler og skriker hver timer, hverdag. Ordet "rolig og stille" finns sikkert ikke i språket deres. De dagene jeg jobber til utpå natta, sier jeg alltid ifra til dem når dem spiller musikk så tidlig på morran, men det gikk rett gjennom det ene øret og ut den andre. Jeg er så sinnsykt gla for at dem flyttet. Og nå har det flyttet inn en annen nabo. Dem er stille og rolige mennesker, så det er så deilig. Så jeg skjønner så altfor godt åssen du har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå