Gå til innhold

Når fortalte dere nyheten til folk flest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 12+2 og vi har fortalt det til venner og bekjente og rykte har da selvfølgelig gått videre. Er det litt tidlig eller? Virker som andre vi kjenner har ventet lenger med å si det. Når kom det ut med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ventet til jeg var nesten tre måneder på vei, ble sykemeldt da så jeg måtte si det.......

Skrevet

Her fikk alle vite det med engang testen slo ut ;o)

slekt og venner og de på jobben.. ryktet gikk fort utover til andre også..

Skrevet

Jeg fortalte det nesten med en gang, altså ca fem uker på vei.. Jeg hadde ventet lenger hvis jeg kunne, men måtte omplasseres på jobb. Ettersom jeg bor i en liten by fant jeg ut at det var bedre å si det selv enn at ryktene skulle gå...

Uansett hadde jeg aldri klart å vente til jeg var 12 uker på vei tror jeg!

Skrevet

endel fikk vite det med en gang vi fikk positiv test...mitt tips er å si det sjøl før ryktene svirrer,litt av gleden er jo å få fortelle det sjøl...

Skrevet

er halveis offisielt nå, og er 16 +4

Skrevet

jeg fortalte d til mamma,pappa og søss da jeg var 6 uker på vei for jeg ble henvist på gynekologisk avdeling på sykehuset me blodfylt eggstokk..

4 av mine venner vet d og 1 tante... familien til pappa og mamma vet ingenting..

familien til sambo vet d,ryktet går fort på en så liten plass...

men d vises veldig godt da så d er ikke til å unngå å se d.men orker ikke innformere folk,de får spørre selv... naboen spurte jo om d var langt igjen 2 uker tippet hun hehe..næi er nokk nesten 3 mnd ennå ja sa jeg:) men d er arti da...

Skrevet

Sa det med en gang vi fant ut at vi skulle ha baby:) Var 8 uker på vei da og fikk sjokk da det ikke var planlagt, men vi klarte ikke å holde de hemmelig for noen, vi bare måtte si det:)

Skrevet

Hadde ikke tenkt å si før i uke 12 på jobben, men de gjettet det i uke 8 så da var det ikke noen grunn til å nekte. - Fikk ikke på meg de vanlige buksene, og måtte begynne med mamma-bukser. Da lukta de lunta...

Mannen min var så opp i skyene lykkelig, at han fortalte det til alle i familien med én gang, før jeg fikk sukk for meg...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Det blei offisielt etter den ordinære UL-en, altså i uke 18. Før det så viste mamma'n min det, og mine nærmeste venner. Ryktet har ikke spredt seg helt enda, men kommer nok til å gjøre det snart,- er 18+2 i dag. Ingen i barnefars familie eller vennene hans vet noe...

Skrevet

Vi fortalte det til alle på julaften... Og nåe jeg teller bakover nå, så var vi visst bare 5-6uker på vei da=) hihi

Skrevet

Vi begynte også å fortelle det til noen ved juletider (er 23 uker nå) men følte at noen syntes det var for tidlig å få vite det, nesten ubehagelig, så etter det sa vi det ikke før det var tydelig!

Skrevet

her fikk alle vite det samme uka jeg testet positivt...

Skrevet

er 18+0 idag og har ikke fortalt til noen untatt en venn av meg, vil fortelle det etter ordinær UL på tirsdag.

Skrevet

Da jeg var 11+2 var nyheten offisielt hos oss=)Før den tid var det bare min beste venninne som visste det=)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Endelig noen som gjør som meg!:-) Lykke til på UL på tirsdag!

Skrevet

de aller nærmeste visste det da jeg testet positivt. Jobb og skole har fått vite det denne uken. er snart 19uker

Skrevet

For oss var det faktisk universitetsprofessorene mine som fikk vite det foerst--fordi jeg slet saann med kvalme og maatte fly ut av forelesninger i ett sett for aa spy. :-) Fortalte vel dem i ca uke 6...og det var vel en 2-3 medstudenter som gjettet det og ble bedt om aa holde det hemmelig. I uke 12 var det julaften--og det var da vi fortalte det til familien. Vi pakket inn kort med "dere skal bli besteforeldre" i en gave, og la under juletreet. Begge familiene vaare bor langt unna, saa det var derfor vi klarte aa holde det hemmelig saa lenge--hadde vi bodd i naerheten hadde de nok gjettet det. Men en kjempefin julegave ble det i allefall!

Etter jul fortalte vi det til hele verden...men det var mange som allerede hadde gjettet det og bare ikke sagt noe...

Skrevet

Noen fikk vite det tidlig andre litt seinere.

De som det var enklere å forklare hvorfor jeg f.eks ikke drakk alkohol enn å finne på teite forklaringer fikk vite det.

De fikk beskjed om at det var hemmelig.

Husker ikke akkurat når jeg fortalte det på jobb (de fikk vite det sist) men gjorde da jeg var klar for det :)

Skrevet

Vi fortalte det til familie i uke 10. Etter det gjekk rykte videre.....

Fortalte det en del selv også da!

Jeg var (er) så dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...