Gå til innhold

Helgeskravletråd :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som sitter ensom og kjeder seg i kveld eller?

Og nei, dette er ikke en kontaktannonse ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg..så du er ikke den eneste som sitter her på en fredagskveld..

Skrevet

Jah jeg sitter jo her da og skulle ønske jeg bare kunne føde eller noe. hehe. fem uker igjen så kanskje litt vel optimist men hadde ikke gjort noe det altså.. snuppa sover ENDELIG etter at de forbanna naboene her har slutta å hoie og skrike så fælt. Tenkte å lage en tråd om det og få ut lit frustrasjon. hehe

Planene for resten av helgen da?

Skrevet

morro med sånne naboer ja..eller ikke..

jeg skal på harry tur til sverige imorra=) shoppe godis=)

dere da?

Skrevet

Ingen planer... Kjedelig...

Er sikkert ikke opplagt til noe heller :P

Tuppa mi får tre tenner på en gang nå , var litt rart å være helt alene og ikke kunne legge seg litt på ettermiddagen ja...

Skrevet

uff da..er nok slitsomt det ja..er nok en stund til gutten min får tenner..

Skrevet

Sitter her jeg også... Lurer på å legge meg snart. Jobb og en vilter 2 åring tar på. Det var forresten jeg som snoka på nettby tidligere Wenchepia ;)

Skrevet

Bare liten han da?

Varte og rakk her og , hun er 14 mnd nå, og har bare tre fra før,hehe.. Men så kommer jo alle på en gang når de først dukker opp da :s

Skrevet

gutten min er 3 mnd=)

Skrevet

Ååja , så koselig å ha et nick til nettbynicket haha :D:D

Lurer på finne senga snart sjøl ja... TL var jo våken fra 2-5 natta som var :s

I dag kom pappaen heeeldigvis oppover med ny Dentinox,så ...håper det blir bedre i natt :D

Hadde lyst å logge på dib i natt å se om noen synske var her og kunne "se" den flaska jeg hadde med Dentinox,som TL rota bort hehe

Skrevet

Åå bare baby jo ;D

Skrevet

ja=)

stor og blid baby=)

når var det deres små begynte å rulle rundfra mage til rygg og omvendt?

Skrevet

Hehe...TL var borti 6 mnd hun før hun fikk til det der :s Ikke av de kjappeste nei..

Skrevet

Huff,er ikke noe gøy når de får tenner nei :/ Håper dere får en bedre natt!

Her er det jobb i morgen på meg,og pappaen til Aurora skulle skaffe barnevakt til henne,som han har glømt(er egentlig pappahelg) Så jeg sitter her og river meg i håret og lurer på hva jeg skal gjøre nå... :(

Skrevet

Takk for det ja :D

Huffda, håper du får ordna noe likevel da :( Så kjipt å glemme sånt,det er jo tross alt jobben din...!!!

Skrevet

okei=)

når klarte hun å holde hodet oppe når hun lå på magen?`

gutten min klarer ikke det enda, jeg syntes det virker som om de fleste klarer det når de er 3 mnd..eller?

Skrevet

Ehm... Husker ikke hehe..Men hu klarte å løfte det ganske fort , men ble fort sliten , så klarte ikke holde det ... Men vi måtte til fysioterapaut og greier med henne på grunn av noe stivt og skjevt i nakken og sånn da,så kan ikke sammenligne så mye med henne , hehe ....

Skrevet

jeg flr også med oliver til fysioterapaut..tror han har noe stive ledd eller noe så har blitt henvist til manuell terapaut..

han klarer å løfte hodet sitt litt da..

Skrevet

Ååja,men bra dere får hjelp :D

TL ble så fort bra,fikk mange fine øvelser :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...