Gå til innhold

Er så usikker på ultralyd temrinen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt en syklus på over 28 dager, noen ganger oppi 35 dager, går alltid en hel måned fra mens til mens iverfall.

Mensterminen ble fra vanlig beregning satt til 26.mai utifra syklusen min...men ultralyd terminen ble 19.mai. En hel uke frem.

Jeg veit nøyaktig hvem dag vi hadde sex på, det var dag 14 og 16!!

Så denne babyen har da blitt til uten sædceller....flere dager er det jo snakk om.

Men går til jevnlige ul kontroller og babyen ligger jo rett på UL skjemaet, ser ut til at ul temrinen er rett der.

ÅÅÅ, åssen skal jeg skjønne dette da?? synes en uke er en del liksom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at sædceller kanb leve i opp til fem dager inne i kroppen - samt kan et eg ligge i dvale

men husk - jeg er ingen fagperson, har bare hørt

Skrevet

Du kan ha hatt tidlig eggløsning, samt at du kan bli gravid opptil 5 døgn etter sex... for som hun over skriver; sædcellene overlever noen dager.

Men uansett er jo ikke en uke sååå mye da; husk at normalen for å føde er fra og med 3 uker før termin til og med 2 uker etter!

Skrevet

Er i akkurat samme situasjon, og har nå gått en uke over menstermin som jeg er overbevist om er riktig. Men ul termin er ikke før i morgen. Vet ikke helt hvordan jeg takler det hvis det blir en uke til på overtid, for da er det fortsatt en hel uke til overtidskontroll på sykehuset- og da er det jo tre uker på overtid!! Skummelt! Får krysse alt for at noe skjer snart....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...