Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Hvordan skal det gå med slankinga etter fødselen når jeg kun får spist 1, max 2 ganger til dagen?? Spiser sunt når jeg først spiser, men ødelegger ikke det forbrenninga? Eller kan jeg fortsatt klare og gå ned i vekt?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Å bare spise 1 til 2 ganger om dagen har motsatt effekt. Kroppen tviholder på alt du spiser, mye bedre å spise mange små måltid for da er forbrenningen på topp. Håper for guds skyld du ikke driver med denne formen for slanking mens du ammer.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 For det første så ammer jeg ikke.. Og for det andre så spiser jeg ikke så sjeldent med vilje.. Får det bare ikke til..! Etter at den lille kom (han griner mye) så rekker jeg det bare ikke oppi alt bleieskift, mating og kosing.. Han kommer først! Hat jo lyst og prøve og miste noen kilo etter fødselen.. Men hvordan gjøre det når man ikke rekker og spise?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 HALLO!!!!! Har 3 unger å rekker å spise selv og gi de to elste mat samtidig som minsten får masse kos osv. Smør deg 20 brødskiver når du først har tid. Du høres tåpelig ut!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Du må bare ta deg tid til å smøre deg et par brødskiver eller noe annet.... Ta babyen i bæresele, vippestol eller rett og slett la han gråte de 2 min det tar og hente litt mat. Frukt. Drikk masse vann og gå turer.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Hehe må le litt av deg jeg.. Hvordan kan du kalle meg tåpelig pga. dette?? Jeg er mamma for første gang! Mye nytt og mye og sette seg inn i.. Det er ikke så lett når babyen gråter, gråter mye pga. magesmerter og pappan jobber skift! Jeg kommer vel i bedre rutiner etterhvert som han blir litt større, og mageproblemene avtar.. Men ikke kall meg tåpelig fordet a! Du har tre unger og har hatt masser av trening.. Kan ikke sammenlignes engang!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Jeg er ikke trillingmamma, så fikk en først og da var jeg alenemor. Men fikk da mat i kroppen fordet! Blir litt tåpelig å si at en ikke rekker å spise mere enn 2 ganger om dagen. Så står på mitt:)
mammaen til skatten Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Hei du. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Da jeg ble mor for første gang fikk jeg ei lita tulla som hadde kolikk. Det var helt håpløst å få i seg mat i løpet av dagen. Huska det gjerne på morgenen, men så skle det helt ut. Nå vet jo ikke jeg når du fødte, men etterhver som ungen vokser får en rutine på dagen, og før du vet ordet av det spiser du lunsj mens du bytter bleie Stå på! Ta den tiden du trenger på å få rutine på dagen og ikke tenk for mye på kiloene i begynnelsen.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 Men da har du vel vært så heldig og slippe unna kolikk da..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 Takk for sakelig svar=) Ja, rutinene kommer vel etterhvert=)
bompymamma Skrevet 20. april 2007 #11 Skrevet 20. april 2007 Heisann! Kjenner godt til hvordan du har det. Har fått mitt andre kolikkbarn, og sliter med å få i meg mat. Det er jo ikke bare å trø noe i halshullet, du skal jo være lysten på denne maten også. Selvfølgelig er det beste å spise flere små måltider pr dag, men det er lettere sagt enn gjort. Jeg har tatt av 9kg, utenom de kiloene jeg la på meg i svangerskapet, men regner med at jeg legger på meg noen av disse når jeg begynner å få skikk på måltidene igjen. Man føler seg så sliten også med for lite næring/næriongstoffer. Lykke til med slankingen!!!
Mammaja 120107 Skrevet 20. april 2007 #12 Skrevet 20. april 2007 Kjøp mat du kan spise med en hånd og spis mens du ammer. Banan, eple, sukkererter, grove kjeks o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå