St. Hans Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Dere som har prøvd, er det lett å få solgt barneklær på Finn.no? Synes det ligger så mange annonser der med 10 kr per plagg eller 500 for en hel sekk... Skjønner at jeg kan få noen kroner for spesielle ting som Reima tec vinterdress eller bunad. Helt vanlige hverdagsklær av varierende merker og slitasje, men rene, hele og uten stygge flekker, blir det solgt? Skal jeg like gjerne gi det bort?? Har ryddet i skapet nå :-)
Beama Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Så lenge klærne er hele og rene får du nok gjere solgt de... kommer litt ann på hvor gamle klærne er også... og hvor mange barn de har vært brukt til. Har kjøpr noe brukte klær til snuppa.. har vært kjempefornøyde med det jeg har fått.
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Jeg har også kjøpt litt klær til gullet på finn. Har gitt eksempelvis 30-40 kr for gensere, bukser, shorts, og 20-30 for body, t-skjorter og evt. 60-80kr for jakke og skibukse. Alt str. 86-92 Hvilke str har du? Og er det til gutt eller jente?
St. Hans Skrevet 22. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2007 Har to jenter på snart 2 og 4 år. Det er størrelse 74 og 80 jeg har ryddet vekk nå. Men det var ikke meningen å selge det her, altså! Vet godt at det ikke er lov å annonsere her.
Gjest Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 synes det er vanskelig jeg...Mulig jeg priser for høyt,men synes ikke 50 plagg for 800 kr er så ille?Da det meste er meget pent brukt. Eller kanskje det er bildene det er no galt med? Gutteklær fra str 74 og opp til 98 dette da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå