Gå til innhold

Noen som har møtt hverandre her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har begynt å chatte med hverandre her inne og så avtalt møtes med småttisene? Hvordan var første møte? Som venninner altså. Thih... Kunne høres ut som noe annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det!! :D Nå skal det sies at vi prates svært sjeldent her lenger, men ble kjent på barnimagen.com... så vi møttes som gravide, ble kjent og nå er guttene våre kompiser på 7 og 8 mnd. Bor like ved hverandre, så går turer og spiser lunsj i ny og ne.. kjempehyggelig.

Skrevet

Jeg har møtt noen her inne gjennom bim, skikkelig koselige bim-treff i Trondheim :) Jeg har fått minst to kjempegode venninner (i den ekte verden altså) gjennom bim/dib. Og så er vi en gjeng på en tråd som skal møtes om en måneds tid :)

Skrevet

Jeg har også blitt kjent med mange gjennom bim og dib. Har vært på en del treff, et par i Drammen og flere i Asker. Var og gikk tur med ei fra Bim-treff Asker og sønnen hennes (som er født tre timer etter Ingvild) nå på tirsdag. Kjempekoselig! Skal møte ei annen på mandag (antakeligvis), og skal på treffet om en måneds tid, som ka-ping refererer til. *glede seg*

ka-ping: Er jeg en av de "minst to"??? *håpe* ;o)

Skrevet

Jeg har truffet tre mammaer gjennom siden her. To av dem har jeg ukentlig kontakt/treff med. I tillegg kommer alle som jeg har truffet på dib-treff i Oslo. Og til sommeren skal jeg treffe ei jeg har hatt daglig kontakt med på msn i over et halvt år! Føler vi er blitt gode veninner selv om vi aldri har møtt hverandre. Hun bor på en helt annen kant av landet enn meg, men vi har like gamle barn. Det kommer til å bli kjempearti å treffes for første gang :-) Så dette er et fint sted å bli kjent med nye småbarnsmødre!

Skrevet

Har truffet mange.

Vi er en fin gjeng her i Drammen.

Møttes først med barn i magen og nå møtes vi med småttisene.

Har blandt annet møtt Gullemor noen ganger også, men begynner å bli en stund siden, har ikke fått sett Ingvild så vidt jeg vet.

Skrevet

Gullemor: det vet du da at du er ;)

De andre er vims og 1D. hehhhe jeg er dritgod til å telle altså :D

Skrevet

Har møtt tre jenter fra bim :0)

De er ikke her lengre,iallefall lite to av de..

Kjempe koselige jenter alle tre :0)

Skrevet

Jepp:) "Tråden" har blitt en egen barselgruppe. Møtes vel 3-4 ganger i mnd. Iaf noen av oss. Nå som sommer kommer blir det vel mer par ganger i uka. " bor eet stykke unna men hender vi ser dem. Vært på en del dibtreff, men var kanskje ikke det du tenkte.

Første ejg møtte var cat78. 1,5 år siden og vi snakkes stort sett daglig enda:) Da var vi på bligravid sammen, nå har vi hver vår verdens vakreste. Var grusomttissepåseg nervøs, men gikk over på 2 min:) Slik var det med Tiny også. Det var egentlig et treff men vi hadde jo chatta en del da. Vi planla å sette opp treff. når turen kom til svanine var man litt mer varm i skjorta, men litt sommerfugl var det vel. Etter disse og en del dibtreff ble man til slutt kurert for sommerfugler. Ei av de siste jeg møtte (som også er på tråden) er Petronella. Hun bare ble med til etterpålag etter dåpen hun:) Hadde ikke nett men ei anna spurte om hun kunne kmme via sms. Da var jeg blitt så herda at da jeg lukka opp døra hadde jeg glemt at jeg faktisk ikke hadde sett dama før.

Har fått mange venner for livet her inne og det tror jeg gutten min har fått og. (sambo også btw) Uten disse hadde ikke barseltiden vært like bra, det er sikkert!

Skrevet

Jeg møtte ei kjempesøt jente fra samme som meg på BIM, vi møttes når gutta våre var født, det er en uke mellom de. Gikk kjempebra, skulle tro vi hadde kjent hverandre for alltid, vi skravla nesten i munnen på hverandre:)Vi har fortsatt kontakt selvom vi ikke møtes så ofte.

Skrevet

Kan slenge på at jeg har møtt en 30-40 mennesker fra bim/dib ;)

Skrevet

Jeg har møtt en! Kjempekoselig:) Nå møtes vi en gang i uken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...