mammut Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Min kan *lese pippi langstrømpe for datteren vår *være en rutsjebane for henne *jobbe både til kl 6 og 7 om kvelden, hvis han har mye å gjøre *stå gruelig tidlig opp, og alltid like blid! *Bake brød og boller *Få andre til å le, særlig meg *sykle veldig fort *bli skikkelig sint av og til (men det er sjelden han legger seg ned på gulvet og sparker og skriker) *sette inn i oppvaskmaskinen *levere eller hente i barnehagen *fikse og ordne og rydde og reparere *holde på med PCen... hmmm.. alt for mye! *kose og finne på koselige og romantiske ting Men han kan IKKE vaske klær! Han blander alle fargene i en syk blanding og henger det opp på en måte som gjør at det blir utrolig krøllete. Hva kan din mann, og hvor gammel er han? (min fylte nettopp 38 år og 4 mnd).
mammamamut Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 hehehe... fantastisk bra!! skal vi se..... Min er 23 år og snart 9 mnd. Han kan: *vaske klær *støvsuge *vaske gulv *bytte bleier *fikse og reparere *stå opp med ungene *leke med ungene *få oss alle til å le *lage verdens beste pizza *skru sammen leker *rydde *si kjempesøte romantiske ting *Han kan faktisk shoppe klær og sko både til meg (uten at jeg er med) og til ham selv. Har drit god klesstil! Vet akkurat hva som passer meg. Men han har ennå ikke lært å takke for maten (noe vår datter på 22 mnd klarer) Han kan ikke dekke bord eller ta av bord. Han kan ikke klokken (kommer alltid for sent uanz) Han kan kan nesten ikke data. Kan betale regninger på nettet, men that's it!
2 søte små gutter Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 hihihi... Min mann er 28 og et halvt og han kan masse - hør bare : -smøre nugatti på skivene sine helt selv - bestille kinamat eller dolly når han er sulten (men klarer ikke hente den selv, da) - legge guttungen -synge en hel god natt sang på under 5 sekunder - klippe plenen - vaske klær og putte de i tørketrommelen (men så kommer de aldri lenger) - sååå flink å spille dataspill, kan faktisk holde på i timevis - bytte bleier - late som han sover ekstremt tungt når guttungen våkner om natta Men han kan IKKE lure meg - jeg har gjennomskuet han Er han ikke flink vel ? I kveld er han sååå flink til å drikke øl, dere skulle bare sett hvor flink han er Flinke, lille mannen min
Kaffemocca Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Bra tråd=) Min er 22 år og han kan: - Lage fantastisk god mat¨ - Vaskeopp og vaske gulv - Leke, mate og bytte på gutta - Skru bil flere dager i strekk bare for morro skyld - Sove 4 timer for så å stå opp og reise på bil treff (men ikke sove 6 timer for så å stå opp med unger...) - klage over mangelen på reine klær (men har ikke rørt vaskemaskinen siden han bar den inn) - Oppføre seg akkurat som 2 åringen vår når han ikke får vilja si (furter) - Jobbe fra 7 til 22 uten å klage - Stille opp for venner og familie som trenger det
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 Min er 36 år og 1 mnd ( den ene mnd er veldig viktig her..) Hva han kan: - Han kan leke og tøyse med lillegutt - Han kan fikse bilen - Han kan klippe gresset - Han kan kjøre ut å kjøpe take away til meg når jeg har pms og er sur som ei hurpe - Han kan si fine ting som at jeg er nydelig og ikke tykk i det hele tatt ! Hva han ikke kan: - Ta av bordet og sette inn i oppvaskmaskinen ( gjør ikke det segselv?) - Ringe å gi beskjed hvis han blir sen - Si unnskyld ( må tvinges ut av ham) - Finne nøklene sine når han skal ut av huset ( neeeei, de har jeg IKKE sett.... ) ligger da selfølgelig rett forann nesen på ham
PintSizedDictator Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 Min mann e 28 år og 7 mndr og han kan: -Spille unaturlig mye wow -Leke med datteren vår på 4 -Fikse dataen lett som bare det uansett problem. -Kjøre vanlig bil og lastebil -Rydde av og til -Sove på de mest utrolige steder Han kan ikke: -Holde kjeften sin lukket når hormonene mine raser som verst:P -Hjelpe til hjemme uten å bli bedt om det først...helst ørtehundre ganger -Finne klær til datteren vår. (påstår fremdeles at han ikke vet hvor de forskjellige plaggene e) -Ha orden på nøkler og kortmappe -Ta i mot velmente råd fra meg uten å skape seg -Slutte å snorke uansett hvor mye eg dytter og klasker til ham hehe
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Min mann er 23 år og han kan: - alt med data, og har fått super jobb selv uten utdannelse pga det - fikse alt, uansett hva, det er ikke lov å spørre om hjelp eller ansette noen til å gjøre det. (selv om vi nå har vært uten fullt utstyrt kjøkken siden september, og det er jeg som må ta oppvasken i den lille vasken på badet hver eneste dag) - vaske og rydde så alt blir perfekt, sånn ca 4 ganger i året. Krever da selvfølgelig å få høre hvor ufattelig dyktig han er i en mnd etterpå og er da også fratatt alle andre plikter fordi han vaska huset for en uke siden. - leke masse med jentene våre - snacks av hva som helst på kvelden sånn etter kl 21 når jeg helst ikke skal spise noe som helst, men faller alltid for fristelsen. - har alltid rett, uansett, og kan aldri ha feil. Han har svar på alt. - Er superhøflig og rydder av bord og hjelper til når vi er på besøk hos min familie, besteforeldre o.l. Han er svigermors drøm. - er dødsflink til å lage mat selv om han tror han har lurt med til å tro noe annet så han slipper. Han burde bare vente til jeg går ut i jobb og alt skal deles 50/50.hehe - være super romantisk og overasker meg med små og store ting ofte. Han kan derimot ikke - være alene hjemme over lengre tid, og hvertfall ikke med begge de små. For det er så kjedelig når ikke jeg er hjemme. Derimot er det helt greit når han drar på tur. - inrrømme feil - skifte bleier om jeg er tilstede - rydde av bordet etter middag og vaske opp -kle på jentene uten at de ser ut som svenske fotballsupportere (han er svensk og har kjøpt fotalldrakter til begge to. De er bare på når han kler på de, hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå