Gå til innhold

hjeeelp, jeg er redd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg skikkelig engstelig, har smerter i magen etter at jeg...dum som et brød... skulle lære datteren min å hoppe strikk. Jeg hoppa i vei, og fikk etter en stund skikkelig vondt, og det er vondt enda 2 timer etter. Er 22 uker.. Hva kan det være? Har kjent litt bevegelse og spark etterpå, men har ikke hatt sånne smerter/murringer før. Er nederst i magen. Please svar meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hva det kan være , men du burde kanskje ringe legevakta eller føden hvis du engster deg mye.

lykke til:)

Skrevet

Det er sikkert ikke noe aa bekymre seg for, men jeg tror jeg ville ringt legevakta likevel--bare for at de kunne sjekke det. Det er jo de som sier at man kan holde paa med alle aktiviteter man vil mens man er gravid, men gynekologen min sa i hvertfall til meg at det ikke var lurt med aktiviteter som "rykker til" i magen--slik som jogging, hopping, osv. Det er jo sjelden at noe slikt faktisk gjoer skade--men en liten risiko er det kanskje siden hun ga meg forbud mot det. Saa hvis du har skikkelig vondt saa ville jeg tatt en telefon til legevakta eller foeden ja...bare forsikerhets skyld. Det gaar sikkert helt bra. Lykke til.

Skrevet

Huff da, så ekkelt! Hvis det ikke gir seg ville jeg ringt føden og spurt. Men siden du kjenner liv, er det sikkert ikke farlig =)

Måtte selv løpe litt for å rekke et tog, og fikk smerter etterpå. Men det ga seg mye fortere enn hos deg. Passer imidlertid bedre på nå ;-) Man lærer av sånt ja.

Skrevet

kynnere skal ikke gjøre vondt!

Hvis kynnerne gjør vondt og du føler et nedpress i forbindelse med dem skal du ta kontakt med føden.

Samme med hvis kynnerne kommer tett og ikke gir seg når du legger deg ned.

Skrevet

Tenkt over strekk?? De sier jo at en kan få sånn muskel strekk dersom man har brå beveglse eller noe lignende.. Det skal i hvertfall gjøre vondt etter det jeg ha hørt..

Skrevet

Tusen takk for alle svar, jeg la meg ned og slappet av på sofaen, har holdt meg her et par timer nå, og smertene er over, og det skvulper og sparker som vanlig i magen. Var ikke kynnere jeg hadde, det pleier jeg å ha jevnlig, og de kjennes helt annerledes ut!! Var kanskje strekk av noe slag, som noen foreslo. Jeg skal i alle fall holde meg unna strikkhopping resten av svangerskapet:-) Stakkars datteren min ble redd hun. Men jeg fikk i hvert fall vist henne et par strikkhopper-triks før jeg måtte kapitulere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...