Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Jeg blir stadig overrasket over hvor lite lillebror på 2 mnd sover på dagen. Fra kl 7 på morgen idag frem til kl 20 har han sovet 3 lurer på ca 30 min. Bortsett fra dette har han sovet kanskje 45 min fordelt på smålurer i bil og sånn... HVis jeg tar i har han da kanskje sovet totalt 2 1/2 time idag..... Når han sover 11 timer på natta blir det drøye 13 timer søvn.......... Han er blir som en sol på dagen og på natta sover han kjempegodt. Natt til idag sov han nesten 7 timer i strekk........ Men han sover jo like mye som storebroren som er 2........... merkelig syns jeg : )
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 sånn er gutten min også, sover ikke no mer eller mindre enn gutten din..syntes det er deilig jeg, for da får jeg sovet og slappet av på kvelde/natta=)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 Ja jeg også syns det er heøt greit : ) Han sovner jo ved 20 tida på kvelden og det blir tidligere og tidligere natta for hver uke som går : ) Blir bare like overasket hver kveld når han legger seg så fint til å sove i egen seng med smokken sin og sover i mange timer uten et pip : ) Så lenge de er blide på dagen så er det jo bare hyggelig at de er våkne!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Min jente på 2 mnd sover så å si ikke på dagen i det hele tatt. Det blir noen små lurer på 10 min her og der, men ikke mer sammenhengende enn maks 30 min. Hun skal bare koses med og helst ha puppen i munnen når hun gjør det. Slitsomt, kan en si. Håper det bedrer seg snart. På natten sover hun først i 5-6 timer, og så er det på an med amming her andre og tredje time etter det. Gjeeeesp. Hvorfor fikk man barn igjen?
Lonely Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Her sover vi masse...flere dupper på 30 min og en stooor på 3,5 timer og vil legge seg og sove for natta mellom 18-19 sover da til 06-07.30 tia. Så min har godt sovehjerte både på dag og natt,men slik var ikke førstemann.....
FuriLaks Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Godt å se at det ikke bare er her da, selv om det ikke er hver dag. Noen dager vil han bare ikke sove, lengste duppen varer i en halv time kanskje. I går var en sånn dag og da kvelden kom var han så overtrøtt at jeg måtte le av han stakar. Latter, gråt, skrik og prat omhverandre:) Så lenge gutten din er blid og fornøyd er jo alt vel! Hvis han ikke må underholdes hele tiden da..
simbamamma Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Min sønn har bestandig sovet lite på dagtid. Nå er han 7 mnd og sover omtrent 11 timer i døgnet, 9-10 av disse er om natta. Siden han sover sammenhengende om natta nå, synes jeg det går greit, selv om både han og jeg kan bli slitne om dagen. Men han har en utbredt lakenskrekk på dagtid, så ofte hjelper det ikke hva jeg enn gjør for at han skal sove. Men nattesøvn er gull verdt, og vil alltid være viktigere enn dagsoving for oss her i huset. Jeg synes jeg det var verre da han våknet hver tredje time for mat om natta, og heller ikke sov stort om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå