Gulla og Tulla Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Er i uke 39 og har hatt saa vondt de siste dagene. Legen sjekket i dag og sa det var ingen aapning og hun ligger enda langt oppe saa jeg fikk beskjed om a bare gaa hjem aa hvile. Men faar jo ikke hvilt naar det gjor saa vondt! Og saa blir jeg jo kjempeirritabel ogsaa. Na har jeg hatt menskramper siden onsdag kveld og ikke sovet godt eller noe. Noen andre i samme baat? Hadde det ikke slik med forstemann - da gikk bare vannet plutselig og fodselen var i gang. Litt lei i dag :-(
Fallerifallera Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Ja, jeg er også i uke 39 og har det på samme måte.. Utrolig frustrerende! For det første ønsker man jo at det skal være tegn på at noe er på gang - og så blir man bare lurt til stadighet, og for det andre er det jo vanskelig både å slappe av og å få sove! Jeg dirver og ligger med rispose på magen og ryggen for å lindre litt da, og prøver ellers å se tv eller surfe for å få no anna å tenke på. Men leei, jaaa!!
Gulla og Tulla Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 Uff ja, litt "greit" (ikke at jeg unner det noen!) aa hoere at det er andre som sliter med det samme. Det verste synes jeg er at jeg blir saa utaalmodig med gutten min paa 4. Heldigvis er pappa flink til a avlaste naar han kommer hjem fra jobb. Naboen fortalte at jeg maa drikke mye vann og at det vil hjelpe. Synes jeg gjor det allerede, men naa skal jeg jammen med prove aa faa i meg mere. I mellomtiden faar jeg bare fortsette a telle ned til keisersnitt 1. mai!
Bergene Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Ja jeg hadde det slik hele forrigje helg, fra torsdag til søndag hadde jeg mensmurringer, selvom det ikke er fryktelig vondt er det slitsom å gå rundt slik. Man innbiller jo seg at noe er på gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå