Gå til innhold

Noen som skal føde på SiA i begynnelsen av juni?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lest og hørt så mye negativt om fødeavdelingen der i det siste så jeg har begynt å endre mening. Andre som sliter med det samme?

 

Har termin i begynnelsen av juni så jeg må bestemme meg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahus tenker du på? Jeg har termin 11.juni, og skal føde der! Har hørt mye positivt også jeg så orker ikke bekymre meg! Eneste andre alternativet jeg har er Kongsvinger, og det er litt lenger + at de har dårlig beredskap på evt komplisert fødsel.. Da føler jeg meg tryggere på Ahus, der har de tipp topp beredskap med barneleger osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på Ahus, har termin 12 juni. Skriver under på det Ann-Elisabeth sier, føler meg trygg på Ahus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal føde der 10.juni.. har hørt mye positivt... jeg tror man bare må bestemme seg for at det sykehuset man skal føde på blir det beste for deg... det har jeg gjort:) har hørt de er spesiellt flinke med amming og tiden etter fødselen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 1.juni og skal også føde der.....var på Fødselsforberedende kurs der nå for noen dager siden->virker veldig ok der synes jeg! Har også venner som har født der og er fornøyde.....

Det er gammelt og litt slitt der, men tror ikke vi tenker så mye på det midt oppi alle vondtene våre hehe:) Det viktigste er vel pleien og oppfølgingen vi får!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også dit! Har termin 12 juni! :)

Jeg fødte der i august 2005 også!

Og jeg føder gjerne der igjen! Men jeg vil på den andre barselavd denne gangen! Skal spørre om det er mulig i allefall! :) Vil i 10`nde denne gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter på dag til keisersnitt på A-hus.

Fikk førstemann der også.

 

Første jordmoren under fødselen var ikke mye å rope hurr for, men heldigvis gikk hun av vakt, ogg inn kom ei fantastisk dame som het Nora.

 

Ble liggende i 5 dgr. problemer med amming og brystbetennelse.De var kjempesøte og veeeldig greie.

 

Gruer meg ikke i det hele tatt.

 

Det eneste jeg kan komme på som er negativt med A-hus er at lokalene er gamle, og de ikke har lystgass.

 

Tror nok ikke du har noe å grue deg til :-)

 

Men du kan alltids søke om plass på Kongsvinger, de har somregel plass.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på Ahus og har termin 1.Juni. Jeg har ingen erfaring med å føde der,men søsteren min har født begge sine gutter der og har fått en kjempe bra behandling. Jeg må si jeg har tenkt det samme selv.

Det er et stort sykehus og der skjer fødsler på løpende bånd.. Er vell redd for å bli "glemt" eller at de ikke skal følge meg opp hvis jeg trenger det. Er ikke noe å bekymre seg for tror jeg..de enkelt tilfellene man hører om eller leser om kan skje hvor som helst.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har termin 16 juni og skal føde på ahus. hadde mine tvil i begynnelsen jeg også. men jeg bor 1 km fra sykehuset, så det er det beste alternativet. er litt langt å reise til kongsvinger. og på ullevål må man klare seg helt selv etter fødselen. de er også veldig koselige på ahus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...