ninen Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Hva kommer d av? Noen som har tips for å lindre? Plages dere mye m d?
Gjest Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 hva d kommer av... hmm usikker.. men lovehearts og clausthaler
Anonym*Gullklump* Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Drikk MELK iskald melk det gør jeg vær kveld for eg sliter enormt med halsbrann og spesielt når jeg skal legge meg ellers kan du prøve nycosalt har hørt at det og skal hjelpe men eg holder meg definitivt til melken det er kjempe godt og lindrer med en gang..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Link 1100, får kjøpt det på apoteket. Legen min anbefalte det. Jeg måtte alikvel ha noe på resept.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Jeg er i uke 28 naa og har vaert veldig plaget av det lenge. Foerst sa legen min at jeg skulle ta noe a. la Link tabletter, og det har jeg gjort, men tar saapass mange av dem at i gaar fikk jeg resept paa noe annet som skal forebygge halsbrann. Haaper det hjelper...har ikke hentet paa apoteket ennaa. Det er spesielt ille paa natta dersom ikke hodet og skuldre ligger hoeyt opp paa puter.... Ellers hjelper yoghurt smoothies veldig (frossen frukt, yoghurt og melk)
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Frutin.. Kjøpes på helsekosten:) Supereffektiv
Solskinnsjenta Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Har merket at jeg får veldig masse halsbrann av banan, så det må jeg holde meg unna. Synd for jeg er veldig glad i banan, bruker det i smothies osv. Melk og love hearts hjelper godt, soft is hjelper lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå