Lille L Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Snuppa var i går på 5mnd kontroll og fikk vaksiner.. (DTP,Hib,Polio) og i går og idag er hun grinete, dårlig matlyst og sover mye.. Er dette normalt? Hun har ikke feber 37,5 og er ikke slapp el noe.. Det kan jo hende at dette ikke er pga av vaksinen men, tenner.. Men, det begynnte jo etter i går.. Uff er litt beskymra her:(
CecilieTerese Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Ja det er helt typisk, dersom hun får over 39 i feber over lengre tid kan dere ringe å si ifra. men helt vanlig opp til 3 dager etter vaksinen er tatt.
Lille L Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 Åja oke.. Da er det ikke no fare da, men hun er jo så sur hehe, må bære og bære på henne hele tiden og med en gang jeg setter meg ned el legger henne ned så hylskriker hun.. Men, det går over.. Takk for svaret:)
CecilieTerese Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 huff skjønner godt, skjønner også at du ble litt bekymret. Slik ble jeg også når Sigurd fikk vaksinereaksjonen. Men alt er helt normalt, du får sove litt når hun sover og glede deg over at det nok er bedre allerede i morgen. God helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå